" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Missin' you, my teachers :'(}
Tuesday 26 November 2013 | 21:40 | 0Comment

Assalamualaikum readers :)


Tadi online facebook. saja. mnghabiskan masa lapang yg terasa kosong :0 wajiblah klau dah bkk laman sesawang nee stroll ke bawah dan ke bawahh kan kann? tibaa aku nmpak bbrapa pics drpd slah seorang yg aku knal. lbih snang, junior aku masa skolah rendah. muda dua thun tak silap. sifat manusia bila takda kerja = stalk orang! yeahh tulahh yg aku lakuakn di pehbuk budak itu. drpd satu gmbr ke satu gmbr. smua trasa perit. trasa sayu.

woahh, bhagianya mereka bsama cikgu-cikgu :'|

trimbau knangan dkt skolah rendah dulu. well skrang kan akuu dah skolah mnengahh. dah nak msuk form 3 lagi. *wuuu, saya dah besar! entahlah. aku rasa sedih tahap gila. aku rindu zaman tuu. rindu sesangat. masa semua masih mentah. taktahuu erti merempit, merokok, bercouple and all those unmoral things.

skrang smua dah bsar. tahuu mana yang elok mana yang tak elok tapi lbih memilih untuk mlakukan prkara yg tak elok tuu, yg kononnya memuaskan, menyeronokkan. smuanya dikawal oleh nafsu smata-mata. itulah zaman remaja yang mngerikan!

tgok gmbar adik-2, nmpak sgt diorang sgt disayangi cikgu-2. tak mcm batch akuu. entah, zaman sekolah rendah, sekolah menegahh msti dpt chop batch nakal :( what a sad life. mcm jahat sgt jee kami ini kann ? aku dulu hot jugak kat skolahh. gahahahh! agak-agak cikgu engat tak dkt akuu? sayu bila fikirkan perihal itu. nak jee aku melawat skolah tuu. jmpa dgn teacher tsayang, teacher kuang yoke khum :) smua cikgulahh. tapi seriously mmg takda masa. nak-2 lagi i;m hostel's buddy. asrama pnuh pula. hidup pnuh dgn praturan. praturan yg ktat. sometimes rasa mcm dikongkong. tp aku tahuu tu smua pun utk kbaikan right?

sebenarnyaa aku jeles. gihihihh! tgok cikgu mcm syang sgt jee dkt junior-2 akuu tuhh. tahuu, tokoh depa hadiahh bsar lahh jugak. dpt bunga lagi. akuu masa tokoh lu taklah bsar sgt :(

teacher, sir. i miss ya :'( rinduu dkt teacher kuang, teacher zuraidah. berkat diorang, b.i akuu skrng sometimes ditokohkann. hihikk. tnpa diorang maybe tak merasa. aku taklah hebat b.i sgt tp skadar bolehlahh. rindu cikgu jamaliah. cikgu sgt tgas tp pnyayang taw! cikgu jamaliah ajar subject bm. woahh aku slalu kena complain sbb krangan pnjang sgt. buat ayat punn smpai lapan baris. hihii.

teacher p yang sgt sempoi bin otai. teacher tak ajar pun aku tp sbb kan bola jaring dan slalu menang, agak rpt lah jugak ;)) hhihhii. lagipun baru-2 nee teacher p dpt anugerah jurulatih cmerlang daerah temerloh. hebatkann? tgoklah cikgu siapa? teacher p dgn cikgu milia, sgt lah penting dlm bola jaring. cikgu azhar pulak.. cikgu yang sgt digeruni bin ditakuti oleh smua student tmasuklah GUA. ihii. cikgu azhar ajar math, sjak dia ajar, math aku jadik tinggi srta merta. ahahha blajar dlm ketakutan baru jadi tekun. jeyeehh. wuhuu btw cikgu azhar sgt sporting sbenarnyaa. aku dulu psukan bola baling skolah, tahulahh :P

cikgu aiman? hmm. dulu dia ajar masa drjah brapa erk? smpai drjah empat kod, ehh maybe lima. masa first-2 dia masuk dulu, ladies student apak suka usha dia. apak gatainyaa xDD macam handsome jee macam handsome jee. rmai jee mnggatal bin menggedik. aku sometime jee ehh. hahahh! sbb aku mestilah kena control keayuankuu bak gadis melayu terakhir. cehhh ;3



teacher zarina ajar aku masa drjah satu. even that, akuu ttp rasa rinduu dkt teacher zarina. maybe sbb dia knal siblings plus parents aku kod. uhuuu knal sgt dgn zainuddin's family ini ;DD cikgu iskendar pulak, ajar KH! tyme KH jee..

"Hah, korang smua UPSR kan tahun nee? bleh study subject-2 teras tuu"

dan kami punn... yeahhh! alamatnya bukan study, bergosip blahh blahh blahh. btw, aku rasa sedih. cause tbaca satu comment yg mngatakan cikgu iskendar tiap-2 blan ke IJN. cikgu, cikgu knapa cikgu? cikgu tak sihat ka? teruknya rasa bila taktahuu perkembangan cikgu :( apapun saya doakan yg terbaik untuk cikgu. dunia dan akhirat :') hmm. teacher rohaya. ajar math sgt best malangnya teacher tak mngajar klas akuu. tapi nmpak lahh, teacher rohaya sgt brusaha utk menghebatkann matematik kami. cikguu mmg osemm (y)

cikgu-2 yang ceria :)


ustazah sharifahh dan ustazah zainabun. cikgu pendidikan islam yg tak dilupakan :) sabr jee menasihati kami-2 yg kureng nee. ustazah, ustazah, suatu hari nnti alia tak rasa alia layak utk mnjadi seorang ustazahh tp doakan smoga ahlak alia seperti seorang ustazah ya?

teacher mazalina. cikguu sains yang daebakk! bukan debab tuu lahh. daebak = hebattt! yeahh. bila blajar dgn cikgu mazalina rasa kasih syg nyaa tumpah mcm seorang ibu yang tegas dlm diamm. ihikk. cikgu engat lagi tak aku? ehemm eheemm. tapi skrng cikgu mazalina dahh pindah. takpasti ke mana. tpi jauhh lahh. hmm.



sir shahrulfitri. sir math yang sporting. tkadang hebat jugak psycho kami ini. mwehehehe! sir adalhh antara cikgu yg rajin buat klas malam. dan itu sungguh menyeronokkan! bagaikan skolah itu kami yang pnya! klau dlm klas, sir jarang bg aku jawab soalan :| erghh. tapi, sir punnn dahh pindah :(

cikgu jefri? wahh, cikgu yangg iras-iras shah rukh khan. ehh? gahahah! cikgu yang kacak ;) ihii. ajar subject music. hebat gilaa. cikgu juha merupakan guru PSS. lpas kehadiran cikgu jefri, library wohh sumpahh osem gila. apak cantiknyaaa! smpai menang taw. sistem pinjam/ pulang bukuu punn guna sistem komputer taw. halahh, takmain lahh kad-2 nee xP ahahhh.

snang cerita, smua cikgu akuu rindu. sngat-2 :( tapii apalahh bakti yg akuu buat dkt sklolahh ;s so nyaa, akuu akan berusaha, yhahh berusaha utk mnajdi seorang plajar cemerlang di SBPI temrloh :) akarnyaa dari bukit cermin jugak kann? klau dkt bukit cermin akuu takdpt result cmerlang, takda masuk SBP woii. hahh, tuu jaa dah bukti cikgu skbukit cermin mmg hebatt!

apa-apapuun, aku selalu mendoakan yang terbaik untuk cikgu-cikgu akuu. baik yang pernah mngajar atau tak pernahh. saya sayang cikgu mcm sy sayang diri sya sndiri. itu betul. bukan gurauan atau tipuan juga tiruan :)) semoga cikguu sntiasa sihat rohani dann jasmaninya. smoga kita berjumpa di jannah ya cikguu? in shaa Allah.


SAYA SAYANG CIKGU KETAT-2!!
semoga sk bukit cermin dirahmati :')