" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Ricky Dillon Making Me Famous Yow!}
Monday 14 October 2013 | 23:40 | 0Comment

Assalamualaikum..

woww, korang kenal ricky dillon? entah. aku punn tak berapa tahuu sangat pun pasal dia. seriously taktahuu woii. kenal punn idok. smalam akuu on twitter. then akuu nmpak dia tweet. entahh hapa dia tweet. malas nak caraa. saja nak stalk diaa. wo makk aii, byasalah orang inggeris. snap pic bnyakk yang tak berbaju. itu perkara biasa tp bukan pd akuu. sorry, akuu kureng sikit bab-bak tak berbaju nee. okay, dia youtuber. handsome gakk meyhh. aku terdetik, mcm manalahh aku boleh follow dia nee?

saja jee akuu tweet :-

unfollow ricky dillon. mengelakkan daripada terus memuja artis bukan islam.

entah lah, tangan nee gatal sgt nak tweet. bnda mcm tuu pun gatal nak tweet. beria perli org buat ttwitter mcm diary walhal kau pun sma jee budak. huahuaahuaa! hambek, kna btg hidung sndiri. yang akuu tak boleh blahnyaa, tiba-2 malam tuu, on twitterr,




ramaii siaa bash akuu pasal tweet tuu. siap pnggil akuu kampung girl lahh. shallow mind lahh. penat doe speaking nak fahamkann diorangg. rupanyaa, punca segala punca itu adalah ricky dillon sndiri.


perlu ke perkara kecik diperbesar-besarkan. yang aku pelik bin aneh, mcm mana lahh dia boleh perasan yang aku ckp pasal dia sdgkan dia sik follow akuu. aku mention nama dia bukannya tag pun. mak oii, sipi-sipi jee faham apa akuu tulis dah bashh aku mcm-macm. serious, panas gila hati nee. 

niat akuu. sapa yang tahuu? nak-nak lagi yang commen akuu tuu majouriti bukan islam. faham kah mereka mngenai zina mata, zina hati, and all those zina? sdgkan org islam lagi pun ada lg yang sengkek pasal pngatahuan am tuu. lagi sedihh bilaa malaysian sndiri bashh akuu doe. laka-laka pulak rasaa. dia bina sejarah dalam hidup akuu. 

ricky dillon you've build new bad history in my life.

thanks buat org pndang serong dkt aku. aku rasa bersalah pada agama akuu sndiri. adakahh perkara tuu mmbuatkan mereka pndang buruk thdap agama ku? Ya Allah, kau berikanlah yang terbaik. Sesungguhnya Kau-lah yang berkuasa terhadap apa sahaja.

Salah aku. Ya. Sebabkan gatal nak tweet-tweet neelah yang padahnyaa. Allah sayangkan akuu. Allah nak tunjuklahh tuu perkara yang aku buat nee tak betul. sepatutnyaa guna twitter tuu tujuan berdakwah atauu bnda pnting,, ini tidakk. huahhhh, rasa bodoh.