" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Noktah.}
Friday 11 October 2013 | 04:37 | 0Comment

Assalamualaikum 

Lewls. feeling stupid. feeling bad. Ada yg tahu, ad yang taktahuu, kisah psahabatan yang tjalin sejak tahun lepas. *A.W.E.K* pernah dgr atauu lihatt perkataan ituu. maybe nope. maybe yes. act, perkataan tuu melambangkan nama kami yang bermula dari aku 'aleeyot' and blahhblahhblahh. last year tahunn lepas, one of us ada buat hal. sedikit sebanyak merenggangkann psahabatan ituu. but masih boleh diselamatkann. syukran ya Allah :')

Thun lepas smua ompat-2 duduk satu kelas, ompat-ompat duduk dokat-2. mana boleh berpisah. but this year belaka terpisah kecuali E and K. Aku ke barat, W pulak ke timur. Awal tahunn, belaka sedih tahap giilaa kononnya tak dpt sama kelas. ya sumpah akuu turut merasakannya. mana taknyaaaaa, budak brutal nee tcampak dkt kelas budak baik *lah sangatttt.. sensorangg jee however life must go on. Akuu pegang prinsip tuu.

Makinn lamaa makinn aku perasannn , A.W.E.K seakan-akan bawa haluann masing-masingg except E and K lahh kan satuu kelass. Ada sekali tuu masa bufday akuu, balik jaa hostel masuk bilik nmpak ada bungkusan atas katil. pretty. akuu dapat baju kurung moden yang ternyata dari E. woaaaahh sumpahh terharuu. masa tuu ada terselit surat. She told me everything from deep of her soul. Aku tersenyum tapi tidak buat ayatt nee.

'Seriously, aku lebih selesa dgn diorang. Diorang buatkan aku rasa jadi diri aku yang sebenar.. Tapi jangan risauu, aku takkan lupakann A.W.E.K....'

kalau ituu yang dia rasa. apa aku boleh buat? dia pun ada kehidupann sendiri. aku pun apa kurangnyaa. baguslah kalau dia berterus teraangg. takpalahh E, kita still kawan walaupun tak mcm duluu. kan ?

tapi makin sentap bila tibaa ada yang ckp mcm nee..

"ohh, nee ke baju yang dia tak muat tuu? sbb tuu lahh bg dekat awakk ek?"

ohh tuu rupanyaa punca baju tuu diberi kepada akuuu :') patutlah beria dia sruh akuu rahsiakann psal baju tuu drpd mereka smuaa.  takpalahhh, asal sudi jadi kawan akuu pun sokay lahh.

dah dua bulan berlaluuu, tiba bufday dia. aku takpernah lupa. tpi aku nak jadi yang special. nak wish malammm malammm bila ada akuu dgn diaa jaa. huahuaaa, mcm suwikkk jakk bunyi. korang kena tahuu aku nee orgnya romantik. hahahaha! lol. tapii lepas akuu wishhh..

E, HAPPY BIRTHDAY..


tapii dia jelingg akuu. diammm. maybe dia takde mood. kod? pastuu ada budakk tegur diaa. dia teruss gelak. akuu tak dihirauukann. okayy, kau nak aku blahh. akuu akan blahh.. 

smai skrngg kami tak bertegur sapaa. bila aku ckp dgn diaa. dia lnsung taknak jawab. serious, aku bukan jenis yang sukakan permusuhan. at least befriend sudah kalau ya pun takkan jadi bestfriend. hinaa sangat kahhh akuuu? okayy kawan, kau dah seribu tapak ke depan.. aku still lagi thuyung hayang dkt blakang. akuu sedar akuu taklayak untuk menjadi kawan kau. akuu bukann sesiapaa. mana bolehh org bodoh kawan dgn orgg pandai. klauu tuu yang kauu nakk, apa bolehhh akuu buat.. 

tiada lagii a.w.e.k..