" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Yes, I am who I am}
Saturday 14 September 2013 | 08:53 | 0Comment

Assalamualaikum :|



What a sad life. Harituuu form4 aspuri ada buat perjumpaan dgn smua bdak form2 aspuri yg trang trangan kami tahu bahawa puncanyaa tak lain takbukan mstilah mngenai DISIPLIN. Okay bohonglah kalau nak kata smua budak form2 baikbaik sajaa, sopan, tak mengada. Oh jelas smua ituu auta belaka. Tapii kalau nak kata akuuu baikbaik sajaa, sopan, tak mngada, ituu takpaaa. Haaa, lagilah lah auta infiniti.

then apa masalahnyaa kan? act, i don't care much bout that meeting but at the same time terasa teruknyaa diri bilaa akak-akak menegur dgn mnggunakan bahasa kiasan. same goes macam terkena dekat batang hidung sndiri :3

tiba-tiba mereka ada sentuh pasal COUPLE. 'speechless'

yaa kbnyakan bnda yg ditegur takboleh buat tuu, tuulah yang aku buat. tapi kbnayakann kemungkaran nyaa aku buat luar sekolah lahh. hihikk. aku tak buat all those kemungkaran dlm skolah bukan sbb aku takut akan denda sekolahh ke haapaa. *kalau takut takdak lahh aku berani flyy.. tapi sebab bila dlm skolah aku rasa takdak reason nak buat smua bndaa tuu. mcm couple dgn bdak satu skolahlahh, malas solatlahhh. tgok surrounding lahh kann. akuu sekolahh integrasi.. skolah agama. even skolah aku tidaklahh setarbiah skolah agama yng lain tapi at least adalahhh drpd takdakk. so nyaa, sdikit sbnyak dpt jugak akuuu note kan apa yang baik apa yang burukk.

sbb tuulah lbih bnyak kmungkaran akuu buat luar skolah berbanding dlm skolahhh. bukan lah nak kata family akuu sosial tahap mlampauu.. tpi kawan. yaa. kerana akuu dan kawan-kawan adalah spesies suka melepak. malam ka siang kaa blablablaaa asal lepakk. dan akuu juga jenis suka enjoyyy tak kira tempatttt.

inilahh relaiti kehidupan seorang aleeyot. lebih kepada relaitii kehidupan manusia sbenarnyaa. rmai yang tahuu bnda tuu salah, melanggar perintah Allah tpi still berdegil untuk tetap melakukannya. yupp, akulah diantaranyaa T__T lahaiii, apa nak jadik apa nak jadikk.

harituuu, sdang sibuk siak aspuri tingatan 2 mngemas surau dgn riang ria gmbiranyaa and aku tgh tertonggeng trduduknya mnyapuu karpet dlm surau tibatiba bdakbdak nee dtg dkt akuu. nadyy bisik dkt akuu.
yot, kau nak tahuu takkkkkk. nama kau ada dlm list BUDAK WANTED!!
WANTED...
WANTED..

Ehh?!! Whatdaafuuuxxxk! Awat nama akuu boleh ad dlmm snarai bdak wantedd lakk. tercemar. aduuhh habes tercemar namaa akuu. Dahh ahh aku wanted dgn ustazah. Dgn akak-akak punn kena gakk ke? jujurlahh, masalah fly mngfly memang aku ketua but masalahhh couple and whatsoever nyaa akuu jarang buat dlm skolahhh. Huahuaaa. Couple punn tidaklahh akuu selaluu melakukannya. Stakat dok pi lepakk, pi karokk, pi ngeteh malammalam butaa, wayang kowl 1 tuu biasalahhkannn. Hesyyyyy. sumpahh penat akan tohmahantohmahan yang melandaa.

apa-apa punn, aku just nak kataa. jgn judge org mlalui pribadi luaran. nak jaa aku listkan keburukan and kebaikan antara aku dgn bdak dlm skolahh yg dikatakan baik sgt tuu. haisyyy, asal tdung labuhh je baik. susah aahh camtu kann. memang ahh slamanyaa akuu kelihatan jahat. tak smua boleh diukur pada luarann, yaa? take a not. Assalamlaikumm!