" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Kenapa semua mesti pergi?}
Saturday 8 June 2013 | 10:56 | 0Comment

Assalamualaikum

Lahai, makin lama kita hidup, makin ramailah orang baru yang akan  muncul dalam hidup kita. Dan, makin ramailah yang pergi kan? Bila flashback balik masa-masa yang lepas baru aku sedar, ramainya orang yang aku sayang dah jauh dari aku. Makin lama aku makin sunyi ohh. K, serious taktipuu. Hisy, hari nee, tanpa sebarang sebab, aku jadi down. Kondem sorang-sorang. Kenapa? Kenapa? Kenapa? Aku rasa bahu aku berat sangat. Aku rasa sedih. I really need someone right now. Aku perlukan orang yang sanggup dengar aku membebel much much.

Tapi tapi, hari nee baruu aku perasan. Orang yang slalu setia dgn aku, orang yang sanggup tadah telinga dgr aku membebel smua dah jauh. Ada yang jauh dari mata, ada yang jauh dari hati. Dulu, seorang demi seorang pergi, tapi aku tahankan hati. Tapi hari nee? Hmm. 

Mana aku nak mngadu? Aku tahuu, Allah sntiasa ada untuk akuu tapi sometime kita memang memerlukan seseorang yang boleh buat kita tenang. Boleh bagi advise kepada kita secara depandepan. Tahuu, aku rasa mcm hmmm. Nasib baik Allah bekal kan aku iman, takdelah aku buat kerjakerja bodoh. 

Bila aku cakap dekat kawan-II akuu yang aku sedih, mesti diorang gelak. And then bg pnyataan.

Kau sedih yot? Sejak bila?

Perghh, bnyi mcm aku nee takde prasaan jee. Bila org dah ckp cenggitu takkan aku pulak beria nak cerita kan? Hmm. Now, i realize. Mereka memang tiada gantinya. Hati aku mkin sedih. Org happy mmg tak boleh sedih ke? Baiklah awk, saya tak sedih :') Sy tak sedihh .