" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Bee See, here we go !}
Sunday 2 June 2013 | 09:25 | 0Comment

Assalamualaikum

Wah, alhamdulillah. Hari ni tuhan masih makbulkan doa aku untuk menghabiskan masa bersama sahabat-sahabat kesayanganku di Bee See :) Yelah, bukan selalu aku diberi peluang jumpa dorang kan. Ada hikmah jugak aku msuk sekolah asrama ni kan. Balik sebulan sekali. Bila balik dpt tiga hari jee. Mcm biasa, dari jumaat smpai ahad. Selalunya balik Jumaat dah penat. Sabtu pulak pergi cri barang kperluan asrama. Ahad, dah siap-2 nak balik semula. Memang tak dapatlah jumpa mereka kan. Taksangka, sahabat-sahabat aku  rinduu aku selalu oh! Terharuu :') Mana taknya kan . Ingatkan semua dah lupa, alhamdulillah, ingat lagi rupanya.


Sometime aku jadik mcm serba salah pulak bila tak dapat dtg. Mcm hari nee, spatutnya dekat sangkar ikan patin ayah ada buat makan-makan sikit. Biasalah dgn family terdekat. Tapi aku mintak jugak akk aku tolong hantarkan dek kerana nak lepak dengan diorang. Lagipon, janji mesti ditepatikan? Tahu, excited diorang buat aku jadi makin tak sabar nak lepak dgn diorang.

macam are-tis pulak kitee rase >.<

And, aku gembira gila bila aku dapat buat diorang happy! Ya, aku taknak kawan aku sedih-2 maa. Aku taksuka tengok kawan aku sedih. That's why aku tak kesah kalau diorang nak jadikan aku tisu untuk lepaskan hingus :D





Ya, dulu aku mengaku lah. Ada satu-2 masa aku rasa berjauhan hati dengan diorang. Bila lepak jee, diorang cerita pasal kawan diorang. Seronok sangat gayanya dpt kawan baru. Tahulah aku jee tertolak jauh. Belaka dapat bff baru. aku macam tetttt je dekat tepi tuu --' But then aku fikir, aku pun dapat kawan baru. Sama macam diorang. jadi fair kan? Kalau ikut kan sebenarnya, aku dengan kawan baru lagi rapat kalau nak dibandingkan dengan diorang dgn kwn baru diorang. Mana taknya, twenty four seven bersama! Asghama lah katakan kan. Maybe sebab diorang tonjolkan kegembiraan diorang dgn kawan baru diorang depan aku kod buatkan aku berjauhan hati. Yelah, aku seboleh-boleh taknak bukak cerita pasal kawan aku dekat insoft dengan diorang. Pada aku, masa kitorang lepak tu hanya akan tersemat kisah aku dengan sahabat yang dah hidup dgn aku selama enam tahun.. 

Masa pergi eng camp haritukan secara kebetulan aku jumpa dgn sahabat aku intan. And her partner was Aina. mcm twin pon ada budak dua orang nee. Then bila diorang gelak sakan,  bisik sesama sendiri. Aku rasa senang. At least, intan dah jumpa sahabat yang serasi dengan dia. Yang boleh buat dia tertawa. Aina baik plus comel :) Sahabatku juga. Baru aku sedar, aku bukan sahabat yang baik untuk diorang. Ya, sebab aku tak akan boleh setiap masa ada dengan diorang. Kalau diorang ada masalah, aku sukar untuk berada di sisi diorang. Semua terbatas. Jadi, aku senang, at least intan tak akan sedih kalau kehilangan aku suatu hari nanti. Sama jugak macam sahabat-sahabat aku yang lain. Memang sukar nak terima kebenaran semua nee, tapi hakikatnya aku kena terima jugak yang aku bukan seorang sahabat yang baik untuk diorng. Walauapapun, aku tetap anggap yang diorang sahabat aku till jannah :) Sahabat, ya sahabat yang aku sayang. Sangat sayang.  

Who know's kalau lpas nee, aku dah tak dpt jumpa diorang? Jadi hari nee, aku habiskan masa aku dgn diorang sepuas-puasnya. Aku nak diorang happy  Wlaupun tak smua ada tapi cukuplah sekadar enam orang sahabatku yang sanggup redah panas semua semata-mata nak lepak! Mcm-macam dibuatnya, main gitarlah, botol beracunlah, bergossiplah. upss.. takde, sikit jee ;D. and blablabla..



Tyme-2 nilah, mokcik balkis kena jaga adek. Mwahaha! Yang mokcik meyra nee pulak maluu sangat! Haduii lahh.



Allahuakbar! XD
Hah, sahabat-sahabatku memang comel! Aku sangat berharap, relationship nee takkan pernah jumpa perkataan pudar. Terima kasih kepada Allah kerana telah menemukan aku dengan mereka !


Last, 150 juta by B.I.I ! Thanks reading and watching!