" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Speaking all the time!}
Sunday 12 May 2013 | 09:04 | 0Comment

Assalamualaikum intan payung sekalian :)

Tgn makin lama mkin malas nak menaip. Seriously :( Kesian belog ini kerana mendapat tuan yang pemalas. Ohhmyy *hugs blog* Hmm mcm nee. Ada dlm satu hari tuu, alah, minggu yang kononnya tgh hangat mengundi tuu, sekolah aku ada kontroversi mengatakan tak blik padahal cuti smpai hari selasa. So, sure lah smua muka pelajar SBPI Temerloh cemberut tahap pecah rumah. And then, masa hari khamis tuu sedang aku berjalan ke kantin, ceyh keluar dah ayat comels. Aku jumpa kwn aku dkt public pastu dia kata,

Yot, Esok balik!!
Bukan stakt tuu jee, siap lompat-II lagi. Okay, dia memang teruja. Haha. Akuu pon apa lagi, lagha lah heboh dekat smua esok balik kononnya. Pastu, masa aku dok tgh teruja vs lagha tuu, tacher maria pnggil aku. Dia kata aku kena join camping :) Fuhh suka gila even dua hari jee :( Tanyalah camping apa. Camping English Teaching Assitant ! Hamek kau~ Aku? English? Ohmygod! Lawak jee bunyi kan kan kan. lol. So, tgok lah, dalam surat, pun ada tulis pasal ciri-ciri yang harus ada pada pelajar.

tekan gambar untuk tumbesaran.
Tak nmpak? Ada dlm prnggan pertama. Hohoho. Lawak bukan. Pernyataan no 4 jee yang  aku boleh terima . Okay, so aku telah mulakan ETA'S camping aku semalam. Hari nee balik dah. Dua hari jee. Okay, first smpai agak gementar cause mmg orang inggeris yang handle kami. Sepanjang masa, we need to talk in English! Yang aku happy nya aku jmpa bestie aku, Intan! And i got new beloved friend one, Aina :) Dan paling best kami satu dorm! Yeahh. Huh? Yupp, dekat sana kami stay dlam dorm.

Than, dia bahagikan kumpulan. Biasalah, icebreaking. And aku dapat kumpulan 


Enam! Dah lah no enam kumpulan kuning. Nampaknya aku, kuning dan 6 memang takkan dipisahkan. (Dkt sekolah aku rumah za'ba*kuning*, dorm 6) Mwehehe. And leader dia ialah Mr. Andrew! 


Oh, dia memang happy freaky everlah! Sgt funny gila. Opss, jujur dekat sana aku lupa diri. Bnyak buat dosa. Tahu, aktiviti diorang bebas. Biasalah mat saleh. Aku pun sesah jeelah, hehe. 

Bnyak benda yang aku belajar. And, aku bangga lah jugak, walau aku yang tak hebat nee pun bnyak berbakti dlm kumpulan. Daripada pemepuan itu yang bajet bagus tapi hnya tahu menggoda Mr Andrew. Puii! Betullah org kata, dalam satu kumpulan, dalam satu kelas, dalam satu apa sekalipun pasti akan ada yang tak boleh masuk dgn kita walaupun seorang. Act, bukan kata orang, tapi kata aku. Hehe. Sbb spanjang dlam pngalam hidup aku kbnyakan cmtu melain kalau kumpulan tu kita sndiri yg pilih.

Err, dosa aku mengumpat sebab perempuan tuu jee. Grr. Yang aku bngga, acara olimpik, taksangka laju jugak aku lari ek. Wikiki. Satu pdang besar tuu, dua lap, aku prempuan pertama yang smpai. Fuhh, terkejut! Taiko besaq tuu pun kalah wuu! Act dpat no 5, tapi satu hingga empat lelaki so aku juara prempuan lah kan? Hahaha!

Dan, betul lah. Aku ada baca satu buku. Buku tu mengatakan bahawa org inggeris nee bermulut manis. Mereka suka memuji even benda itu sgt biasa atau buruk. Yeah, aku dah percaya. Sebab aku sendiri dah lalui. Lukisan yang buruk tahap gaban tuu pun, Mr Andrew boleh kata.

Wow, amazing! This  is the most beautiful drawing ever I see"
Padahal lukis unicorn jee pon. Ekor pun entah kemana. Tanduk lagilah. Wakaka. And, diorang sgt agresif. Senang lah hidup budak laki yang join. Kenyang sokmo. Padanlah cikgu aku taknak bawak budak laki. Takut iman runtuh. Wakaka. So, bawak lah tiga-II prempuan. Dan akulah kakak kepada dua org adek form one. 

Bnyak pengalaman yang aku belajar.  Enjooy, tahap gaban! Mana, ada kawan-kawan yang always dgn akuu. Of course intan and aina. Emir, Hafiz and Amad. Also my sista, izzah and eti. 



Hoho, jejaka-II idaman nee macam adik akuu jee. Semua form one. Aku baru kenal budak-II tuu malam BBQ nee lah. Dan, hohoho. Seronok gila! Borak benda yg tak patut jee bnyak sbnarnya.




Yayaya. Hmm, yang pling pnting, thanks dekat ETA's- member. Diorang sgt baik even berlainan agama :) Hope suatu hari diorang akan mendapat hidayah Allah utk msuk islam. Ameen :)


Miss Emma :) Dalam rmai-II miss Emma pnye suara comel. BI dia ber'loghat! Hekhekhek!


Miss Ashley. Lampai gila and rock! Jyeahh. Nmpak dia bengkokkan bdan sbb bdan aku terlampau comel nee. Erkk!


Hihi, Miss Julia. Miss Julia cheerful gila! Sumpah happening.


Miss Julia jugak :) Miss Julia ni bersifat keibuan. Seriously. suka suka suka!


Melting? Cantikkan? Miss Leslie. Dia sngat cantik dan lmbut. Yg pling pnting dia suka melayan kanak-kanak!


Miss Sara. Suara dia sedap gila! Kalau nyanyi, cair beb! Kalau bercerita, terpukau. Btw, muka Miss Sara ada sikit mcm meriam belina. 

Ada lagi dua, miss stefnie and miss jojo. Malangnya tak sempat nak snap bersama :( Miss Jojo, sgt pndai menari. Tahu, dia ajar kami gangnam style and gentleman. Huahuahua ! Miss stefnie pulak dah msuk islam :) Dan tegas!

Btw, aku rasa seronok dan teruja sbb dpt berkenalan dgn mereka. Sdikit sbnyak, mnguatkan azam aku untuk smbung blajar dkt Liverpool.

LIVERPOOL,
I'M COMING!!