" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Sorry but i need you !}
Thursday 7 March 2013 | 07:40 | 0Comment

Assalamualaikum  

Hari nee hati aku betulbetul rasa sunyi. Rasa kosong. Rasa rindu. Rasa sedih. Tahu, smua rasa tuu dah bergabung menjadi satu and menyebabkan macam-2 rasalah! Actually aku tgh perlukan someone untuk mencurah rasa. Dalam dunia nee, ada seorang hamba Allah jee yang aku  percaya seratus peratus except my family. Segala suka and suka aku dia tahu. Segala suka and duka dia aku tahu. But now dia dah move far away. Really far far away. So, susah nak communicate dgn dia mcm dulu. Hmm.. actually org nee ialah Mr Petola :')

So bila dah move far away nee, plus takdee org untuk di'mangsa'kan mmg double serious lah hati rasa  kosong. Bukan mudah nak curahkan something nee dekat seseorang, sometime sahabat baik sendri pun tikam belakang. So, apa boleh aku buat? Takkan nak redah rumah orang, tarik anak lelaki dia yang handsome, lpastu ckp pasal masalah kita blablablabla. *Tibeejee Wahaha. Mesti ke tarik anak lelaki? Gatal ohh. 


Lepastuu, harituu entah apasal pulak si Mr Petola nee tibatiba rajin pergi baca entry aku yang 'Dia atau dia' tuu. Mmg meletus lah kesalafahaman di situu. Wkwkwkw. But, bila aku terangkan balik, nasib baik dia faham. Haa, rinduunyaaa! But now, he's agree, girls yang kacau dia dkt sana pon sometimes buat dia rasa nak layan. Haisshh rasa nak lempang jee bila dia membuat pengakuan yang super duper 'osem' itu. Haha, apa-2 lah. Hak kau kan wahai budak. Tapi aku percaya itu smua joking semata-mata. Sebab Mr Petola nee memang seorang yang alah dgn wanita seksi :) Itu adalah slah satu perkara yang mmbuatkan aku kagum dgn dia. Yes. Dkt amsterdam, mmg 'ada' prempuan gedik yang bertudung. Ada tuu ada tapi sikit tak banyak. Haii, melayu kan kaya dgn budi bahasa sopan dan santunnya, takkan prempuan malaysia nak menggatal tetiba? Wkwkwkw. 


Tahap rapat aku dgn dia tak melebihi daripada seorang sahabat. Memang lah dia lelaki, dia handsome, dia kaya, dia macho, dia punya segala-galanya. Suka tuu ada jugak. Tapi disebabkan umur masing-2 baru nak masuk takat empatbelas. So, better stop kan niat untuk berpacaran tuu. Bukan elok pun, menambahkan zina hati jee. Lagipun, dia jauh. Tak jamin pun kalau dia boleh setia. Dgn nafsu nya, iman pulak tak bnyak. So, bila-bila masa jee dia boleh duakan aku, tak pun tigakan aku ataupun lagi teruk empatkan aku and blablabla. So, we've agreed. Friendship is more important than relationship. Ada jodoh tuu insyaAllah. Couple lepas kawen   Opps, berangan. Wkwkwkw. 



Sebelum dia pindah dulu, kitorang ada janji, kalau ditakdirkan kitorang ada jodoh, lepas belajar kitorang akan jumpa dekat Liverpool masa study dekat sana. Mmg utk dia tak mustahil tapi untuk aku? Wakaka eh eh lah wehh. Huahuahua. Harap jee masuk coral speaking la debate la tapi bi hehehe. Tapi ada satu pepatah tuu buat aku rasa, boleh punyee. 

There's nothing impossible in this world
Kan kan. So, pelik ke kalu aku dpt smbung blajar dkt Liverpool? Eh, jgn pndang aku takde mata haaa. Hmm, boleh tuu boleh just kena bnyakkan usaha. Yeahh usaha. Hmm, insyaAllah, akan ku usahaa gapai mimpi impian kuu itu. Cewahh. Hmm elok-2 melalut tadi lepas ke usaha lah apalah. Hahaha, itulah saya, topik dia satu tapi huraian smpai sepoloh! Wekeke. Btw, hope aku dpt smbung belajar dkt Liverpool yeahh nnti? Pray for me :) Jyeahh. Thanks for reading dear.


xoxo, mrs. pendek.