" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Ehehe, mintak maaf abang :3}
Saturday 9 March 2013 | 08:24 | 0Comment

Assalamualaikum 


          



Semalam dgn beraninya aku update pasal abg F. Tuptup dia message. Rupa-rupanya dia baca entry aku! Aah, mana nak letak muka. Dahlah ada terkutuk dia. sikit. Dan paling aku taksangka. Maknanya dia selalu stalk blog aku. Taksangka rupanya abg aku sorang nee take care jugak pasal adik dia. Ohmyy, selama nee smua masalah aku dia tahulah? Okay, aku tak boleh lagi bersembunyi.

Tadi abang F message. He told me everything. Okay. Mmg aku slah faham. Totally salah faham. Malu ada, rasa bersalah pon ada. Tulah, biarkan abang F sorang-II. Letakkan kesalahan tu atas bahu dia. Walhal, aku yang bersalah! Boo alia boo ! Sebab tuu, jgn bertindak melulu. Discuss betulbetul. Kan dah telinga besar sebelah. Okay, mind reminder.



Abang F mesej. Ajak jumpa. Gila? Takkan sanggup redah malam turun pahang? 2 jam tuu dari keyel. Okay, first mmg rasa terharu kan. Sanggup abang F turun semata-II  nak jumpa aku. Baru jee nak rasa syg abg F lebih dia ckp,

Adik takyah risaulah. Abg mmg dah ade dkt pahang nee. Pergi stadium tgok bola malam tadi :) 
Erk? Lek eleh. Poyo punya abang. Then aku rasa takperlu kod jumpa plus batuk and selsema yang masih tak hilang lagi. Tak ke naya terbatuk dkt muka abg F yang super duper tampan itu? Tapi kalau ikut rasa sakit hati, batuk pon boleh bagi. Mihmihmih. Then abang F decide, telefon jeelah. Okay dia cerita dari A ke Z.

Malu kod. Abang F cerita, rupa-rupanya perempuan tuu adik abang F!! Wakaka eh eh aku masa tuu. Kesian jugak abang F. Puas dia nasihatkan adik dia untuk berubah tapi kata adik dia, belum tiba masanya. Abang F ada kata, bangga dia ada adik mcm aku. Cuba untu tegur dia walaupun takuttakut. Aku takpasti bahawa ianya adalah perli ataupun nak buat hidung aku kembang. Hahaha. Apapun, kepada Abang F adek mintak maaf sbb tersalah menilai :') Maluu oh!


Hmm, tetiba rasa rindu dkt abang F. Rasa menyesal pulak sebab tolak masa abang F ajak jmpa. Engat first time jumpa abang F dekat KL. Masa tgh lawatan sekolah pulak tuu. Masa tuu aku darjah enam. Pertemuan pertama kami adalah di Wetworld. Wkwkwkw. Buddies aku tgh syok mandi. Aku nak beli makanan, lapar punya pasal*okay, aku memang pantang klau nmpak mkanan* Fuiyoo, dgn muka jakunnya aku beli dorayaki. Engatkan dorayaki tuu dua hengget ke tige hengget je. Rupanya empat hengget setengah. Dgn aku bedal mintak air lagi. Total 7 hengget lima poloh sen. Hambek kau. Duet dkat tangan lime hengget je. Muka habes mintak diskaun dah dkt makcik kedai. Tapi dia buat dunno je. Baru nak pergi merembat duet bdak lain pasal purse aku dlm log locker. Pastuu ada sorang mamat dgn lagak machonya bagi tiga hengget dkt aku. 

Nak ambek ke taknak?
Bak kata pepatah, rezeki jgan ditolak. Musuh jgn dicari. So, dgn hati riang ria raya aku pon ambik. Bila org dah tolong, takkan takcakap terimakasihkan? Itu tak kenang budi namanya. Okay, start situu lah kenal Abang F. Dia bahasakan diri dia abang. Pnggil aku adek. Tiba-II jee. Mihmihmih. 

So, the conclusion is don;t judge a book by it's cover. Erk? Haha, kesimpulan dia, jgn cepat jee tuduh padahal bukti yang kukuh takdepon. Tnya org tuu betul-II. Jgn trus letakkan dia di posisi yang salah. Itu gelojoh namanya. Mcm aku lah. Mihmihmih. Okay? got it? Jyeahh. 

Thanks for reading! 

xoxo, si bersalah.