" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Asrama oh asrama :DD}
Sunday 10 March 2013 | 00:27 | 0Comment

Assalamualaikum 




Dah jadi rutin harian. Air akan takde bila start nak masuk tgah tahun. Selalunya masa nee budak yg rumah dkt dgn hostel memang wajib meloncat-loncat. Yeay sana yeay sini mcm org takbalik rumah setahun. Walhal ambik masa five weeks jee pun paling lama takdapat balik. Five weeks jee? Aku lah antara orang serupa perempuan mati laki bila takdapat balik dlm masa lima minggu. And at the same time, bdak yang rumah jauh beribu batu akan memberi pndangan takpuas hati mcm ada orang baru msuk tandas yg dia dah chop. Then, ramairamailah buat muka comel nak tumpang rumah kawan yang balik. Rumah org dekat lah yang selalu jadi mangsa. Dan aku lah antara mangsanya. However, aku bawak mereka balik dgn senang hati. Boleh jadi kuli kemas rumah kan? Ngehngehngeh.

Okay, mmg tak expect pun tahun nee kejadian air takde akan berlaku. Sebab tahun lpas Puan Faridah a.k.a JPK HEM dah telefon Jabatan Bekalan Air. Cemburu budak dapat balik selalu punya pasal. Mihmihmih. Start dari situ air mmg selalu lah ada. Takpernah tak ada. Semua tunggu announcement boleh balik rumah sebab air takde. Tapi itu hanyalah siasia. Hahaha. Melongoklah kau dekat asrama makan kuaci cap bunga matahari.

Semalam, budak SBPI Temerloh rata-2 balik. Apa lagi? Air takdelah. Btw, kali nee aku bukan perasmi public phone untuk telefon ayah suruh ambik bawak balik rumah. Selalunya, org baru jee nak announcement aku dah siap posing maut tunggu dekat public phone. Mihmihmih. Yeelah, aku memang sedia ada dekat rumah. Mc Five days lah katakan. Suspect denggi punya pasal. Nak famous? Buat video MC Five days versi Malaysia pulak. Harituu Thailand. Ini, malaysia mari. Wahwahwah. Berangan kau jemah.

Hoho, apapun, hari nee tamatlah musim aku bermaharajalela di rumah. Kena balik asrama dah. Hmm, hati belum bersedia. Lempang nak? Org lain dah habis chapter berapa belajar dekat sekolah. Kau, lima hari dah tertinggal. Haprah pun takdapat. Okay-2, budak-2 nee semua dah bersedia nak 'sembur' aku balik nanti. Dengki lah tuu aku cuti seminguu. Ngehngehngeh. It's okay, rabu pagi nee balik rumah balik Sbb HK Hoki. Sekolah aku jadi tuan rumah. Bad news, locker kena kosongkan! Ini smua gila. Locker aku punya cantik dah bertampal smua muka pakwe-2 aku dari 1 hingga 30. Kena kosongkan? Ohmyy, benci!

Masa dah time. Balik hostel :( Byebye darl. Jgn rindu key ;) Hikhik Thanks reading! 



Xoxo, budak asrama.