" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





The best moment ever after. Err ?}
Monday 17 December 2012 | 23:05 | 0Comment

Assalamualaikum ♥

Hmm, aku ingatkan harini maybe hari yang best. But, who knows, dalam bestbest tuu ada peritnya jugak woo! Iyalah, kita hnya merancang dan Allah yang tentukannya. So, smua ini adalah ketentuan tuhan :')

Harini, or act semalam. Aku mulakan hari dgn tidur yg sememangnya tak cukup! Mana taknya, sdp buat tahik mata lepas solat subuh tibatiba mak boleh pulak menjerit kat telinga suruh bngun.  Bngun buat apa? Pergi keyel. Oh, bukan atas urusan ENJOYING okay. Ikut akak a.k.a angah pergi uruskan perihal rumah sewa dia dan macam-II lah. So, aku dikira menyibuk. Haha! Tapi smbil mnyelam sambil minum air lah kan. Takkan pergi satuu arah jee, mesti melencong tmpat lain pnyalah nak-II lagi angah smemangnya seorang KakiJalan.

Dari kiri *aku, siah, along*
nmpak gemuknya. hahah!
Yeye, kami comel. Erk? lol XD


So, jalan jalan dan jalan lah kerja aku harini. Memang adarasa nak tukar kaki palsu dah masa tuu. Dahlah smalam baruu jea lpas join program 10 000 langkah dekat mentakab. Rasa sengal langkah yg tuu pon belom hilang lagi dah tambah dgn langkah harini. Semalam, berkat program tuu, berat aku adalah turun 2 kilo. Aum aum^^ Haha! Harini? Jalan lagi? Hmm, taktahulah turun ke tak nee. I hope so lah. Maklumlah, baruu nak timbang tadi, pnimbang ada dlm bilik. And bilik tuu pulak ada org tido. So, terbantut. Esok jee lah jwapnya. Ceyhh, semangat. Hahaha!

Then, dah penat round sana sini, starting dari sunway piramid tadi, ke tempat gedung baby thing's , mydin and whatsoeverlah. Apa, pavi? Haha, drp membazir duet pergi situu baik aku sedekahkan dekat makcikmakcik yg kekurangan duit tuu. Amal jariah. Dptlah jugak pahala. So, kami pun merancang untuk pulang. Dah mcm suatu adat, sebelum balik singgah makan. Pergi pasar malam mana ntah, berhenti makan mee hun sup panaspanas dalam hujan dekat Sup Tiga Roda kod. Err, ye kod. Hmm mmg syiokk! Dah habis  mkn of cos lah terus pulang. Takkan nak tayang muka duduk dkt gerai mkcik tuu lagi kan. 

Perut aku rasa mcm memulas sikit, so dlm fikiran aku hanya ada kereta. And now, masa rmai-II nak melintas jalan tuu, entah mcm mana aku lupa pndang kanan, aku terus pndang kiri. Dgn hati yang berbunga lagi riangriang raya aku melintas. *Zhufff!*

Adikkkkk!!!!

Guess what? Tercmpak ketepi aku kena langgar dek sebuah motor. Habis terlempar air dri tgn. Berkecai. Dah kalau tercampak tuu, gamaknya tak sakit? Tgn bengkak, kaki act ada terseliuh. Tapi aku still pretend macam taksakit. Salah aku, aku malas nak besarkan smua. Tapi, serious, kna langgar motor pon dah rasa sakit inikan lagi kereta, van, lori, bas or maybe trailer. Aku taknak mak dgn ayah risau. So, awal-II lagi aku dah rasuah org-II yang mnyaksikan kejadian especially *along, angah, siah and pakcik sengal* Bukan nak menipu tapi niat taknak buat mak dgn ayah risau. Tuu je. Hadoii, bertambah sakit vs. sengal lah kaki kuu ini.
Nee mesti bahana tidur lepas subuh kan? Hahaha. Hmm, aku taksangka yang akan ada sejarah tentang dilanggar dlm dairi hidup aku nak-II lagi klau ikutkan aku lah yg pling expert dlm kalanagan kawan-II dlm segala babbab melintas nee. Dah takdir kan. Tapi alhamdulillah, anak tok din nee kuat. Takde apa yang parah pun. sapu minyak dah elok kan :') Hmm, malu, sakit, frust. Smua perasaan nee brgabung jadik satuu. Tgok tv, Cinta Bersemi Di Putih Abu Abu ada pulak babak Aurel nak kna langgar tapi untung smpat billy selamatkan. Asallah masa akuu tuu takde prince charming dtg nolong? Hah, k berangan.Bnda dah lpas. Mmg besar pngajaran aku dpt harini. So syg smua, nak melintas tuu, silalah pndang kanan kiri dulu eh, nk lebih afdal baca bismilah sbelum langkah kay? Thanks reading. 


xoxo, aelly din.