" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





The 3 in 1 Girl ! -,-}
Saturday 15 December 2012 | 09:31 | 0Comment


Ehemmmm, eheh assalamualaikum! Mak jemah oh mak timah.

Eh, agak-agak apa perasan korang kalau berhadapan dgn girl yang sememangnya seorang yang sumbung habes nee doe --' ?!

Suka? Err, taksuka? Ya ituu dia. Aku sokong pada pihak yang kata taksuka! Act, thanks to that girl lah, cause what? Ha, girl cenggitu lah inspirasi aku nak berblog pagi-II buta nee.

Aku pun tak paham lah dgn mereka yang bajet bagus habes nee. 

Apa, kau engat kau tuu hebat smpai perlu tergolong dlm golongan berlagak?

Chet! Heh, takde manusia yang lebih hebat drp Nabi Muhammad S.A.W lah! *selawat ke atas nabi cpat!* Hmm, musykil aku dibuatnya. Eh, best ke jadik sombong tuu. Hmm, for girl yg sombong depan guy tuu mmg wajarlah kan but for those girl yang nak angkat hidung tuu tinggi sgt dgn kaum sndri tuu apa kes? Naik mnyampah aku bila bhadapan dgn girl yang mcm ni. Apa slahnya sapa ke, at least snyum pun okay lah. Nee idok, jeling nyaa aku balik. *emosi habes aku mlm nee* Hakhak! 



Tuu baru ckp pasal sombong. Ada curtain tuu, dahlah sombong, berlagak pulak tuu babe! Bila sbut pasal berlagak, mmg searah lah dgn adjektif suka menunjuk-II kan kan kan. (Adjektif eh? Eh papalah). Huh, tabik ahh dgn girl cenggini. Bnyak sgt sifat dia bawak. Hahak! Ada ke patut, stakat beli donat siap nak kena p stamol. 

Dear vucuk-II hubby pyung smua, tepi jalan tuu lagi murah, sdp-II pulak lagii tuu!
Apa, bak kata pepatah, don't judge a book by it's cover. Tapi nak buat cammano kan. Kata nak tunjuk-II, haruslah tunjuk memahal shikid, stakat tepi jalan mak esah pon boleh beli. Iyee dok? 


Ada sorang girl nee. Cik F. Cik F nee cantik. usah dinafikan. Tapi mmg smua mahluk ciptaan Allah cntik-II belaka kan. First aku knal cik F nee, ohoii meluat doe. Mcm dia sorang jee hidup dkt muka bumi nee. Dia fikir org laen hidup dkt planet pluto gamaknya.  Manusia, manusia. Disebabkan ada satu hari yg malang tuu, tpaksa aku tgur dia.

Tegur cara baek lah even taksuka skali pun but tahu dia buat apa, dia jelingnya akuu balik. Mak oii, sakit hati den nee ha! Tapi, iman ku tebalkan didada! One day tuu, aku jmpa dia balik. Masa tuu aku dress up sesimple habes. Sluar jeans, t-shit pnjang and tdung sarung. Alah, nak pergi kdai apek mari jee pun. Tgh aku dok ambek eskrem. Ada pompan ckp dkat aku. 

Eh, ambek aiskrim pop je ke? kok ye pon takmampu, at least belilah aiskrim rainbow nee ke, takpon askrim kon. Jgn lah tunjuk sgt yang kau nee tak mampu. *senyum sinis*
Hamboi kak, mulut. manis muka dari bicara. Aku pndang dia. *gedebek!* aiskrim pop 20SEN tuu tercmpak. Terkojut den! Mai aii, cik. Kok ye pon nk pergi kedai, takkan nak kna berpashmina bagai? Hehehe. Hmm, cik F cik F. Okay, dia anggap aku takmampu. Terserah. Lagi aku suka. Buat apa nk mnunjuk apa yg kita ada kan ? Engat kan tak jumpa dia dah, tapi kat betuk jodoh kitorang . Err? Masa tgh hang out dgn buddyz. Tlnggar dia. Habes trcmpak handset samsung dia. 

Eeyeuww~ Habis trcmpak samsung i!
Cik F tuu jerit. Yelah, nak bnding dgn akuu, aku pkai expria jee. Mintaklah maaf. Hesy, ada lagi ek prempuan cenggini dekat dia dunia nee. Tak ke patut kita cmpak jee mereka ini ke planet mercury . Aman sikit hidup. 

Hmm. Sombong plus berlagak plus kuat menunjuk equal to SoLaKuNu . Boleh? Boleh kan aja. So, adakah kau mahu bergaul sama dgn spesis SoLaKuNu nee? Haha, aku taubat. Berkawan jeee lah but tak berlebih. Apa org kata, layan kan ajee. Bila dia menunjuk, bagi penumbuk jee. k, deal? Yeahh, thats myy emm hubby friend. Thanks reading.

xoxo, aelly din.