" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





♥Cinta Antara Kita♥}
Tuesday 4 December 2012 | 10:08 | 0Comment


Kenal jejaka di atas? Baik ckp kenal ! Ya betul. Dialah azzam bakal merangkap suami ke 8 aliah'z leeyot a.k.a aelly din. *perasan* actually aku yg jadik bini ke 8 dia, tuu pon kalau jadik lah *hampa* Haha. Okay mlm nee nak bcakap pasal future husband aku nee tahu? Apa mood aku dok bercintan cintun malam nee, nee? Okay let;s start.
Hari ini pada hari selasa pada tarikh 4 Disember 2012 jam 3:04 p.m azzam telah me'retweet alia kambali! Pheewett~ Sila berikan tepukan yang gemuruh! Weyh azzam retweet aku weyh! So, cinta aku dan dia bermula di laman burung biru lah? -Phuihh! Aku just tnya pasal result pmr dia, dpt apa agak-II *ayat keling* and dia jwb

Even dia just balas 

"Hmm tak tau la"
Tapi tetap memberi kegembiraan yang teramat-amat gila terhadap aku. Positifkan diri, azzam takde mood fikir pasal result tuu. Okay now i;m positive :) Dok retweet punya retweet tiba-II jumlah follower aku bertambah seorang. Bukak-II jee,

Hoi, azzam follow aku hoi! *Bukak pintu, pergi surau, bukak microphone, testing-II. Assalamualaikum ketua taman, makcik-II pakcik-II kakak abg adek smua, kitee alia ank mejar din nak bg tahu satu pemberitahuan pnting nee, ya amat penting. Tadikan, azzam idola kecil baru je follow kitee dekat tweeta! Tu jee. Kbhai assalamualaikum*

Percaya aku buat mcm tuu? Angguk cepat ! Kay good. Manalah tak bangga kan kalau dari dulu aku mmg admire gila dgn azzam.



Ingt lagi, first-II aku tahu idola kecil pun idola kecil 2 lah. Idola kecil yg azzam famouskan. Hehe, idola kecil satu ilek. Nmpak ketinggalan zaman aku di situ kan? Haha, ketinggalan zaman pun ketinggalan zaman lah asalkan aku tak ketinggalan azzam *Ceyhh* 
Tahuu tuu pun, masa aku akhir tahun drjah 4 rasanyalah cause tak silap aku azzam msuk idola kecil tyme darjah 6. Aku beza 2 tahun dgn dia so mmg darjah 4 lah kan? Okay, masa tuu ak dgn geng-II tersyg tgh maen doktor-II *engat lagi tuu* aku jadik pesakit. Kononnya smentara tunggu turn tuu bukak lah tv, masa tuu astro mcm hampeh, takdee cerita best . Tukar punya tukar terlekat dekat TV9, idola kecil 2. Tiba jee turn aku nak di check up tyme-II tuu jugek lah azzam nak nyanyi. Terus terbntut aku nak check. Yg doktor dkat dlm bilik tuu start hairan cause aku tak msuk-II lg sdgkan patient dia mula-II tuu dah keluar lama dah. Dia pun kluar lah dgn muka the hulk *konon protes lah tuu*, baru jee nak membebel dekat aku, tup-II dia skali ter;join aku dgn patient dia tu dok tgok idola kecil. Last-II masa iklan jee, klinik dibuka. Hehe, tulah knangan. Skrang masing-II dah besarkan. Tapi-II aku still suka lagi maen doktor-II, mak-II apatah lagi kan? Hekhek, kantoii :3
Since harituu, aku dah chop azzam aku punya. Apa, alia perasan? Biarlah :P Yg doktor sebok pilih aril, lah itulah inilah. Last-II maulud kesepian. Aku pun kesian, ckplah.
Azzam dah fed up dgn aku nnti, maulud boleh gnti.

Kesianlah kononnya tuu. Puihh~ Masa tuu kan facebook mmg tgh gila hot. Aku apa lagi search lah smua, Azzam Idola Kecil 2 lah, Muhammad Azzamuddin lah blablabla. Kalau people yg bnma azzam sperti di atas ada 100, seratus lah aku 'add as friend' kalau page ad 1000, seribulah aku 'like'. Masa tuu, aku tak fikir pasal apa tuu, faker ? Oh yee lah kod, ha aku ta fikir lagi pasal faker. Yg aku tahu, azzam mesti jadik kawan aku. Terasa kebodohan di situ. Hewhew.

Laptop pulak mmg full ah gmbr azzam. Yelah, jumpa gmbar azzam jee 'save image'. Jumpe jee save image. Mana tak penuh. Masa tuu geng-II smua bengap IT lagi, so mmg suka sgt tgok diorang teruja betapa hebatnya aku ada gmbar azzam yg bnyak. Nmpak kejahatan aku di situ kan? Hehe, maaf kawan yg telah diperbengapkan. Malam-II pulak, serious wajib bukak lagu azzam dulu baru boleh tidur *Gedik*! Aku ada smua lagu azzam tahu? Act, lagu yg azzam nyanyi :P Kalau tgh tidur, tibe-II dgr lagu azzam, mmg serious confirm lah aku trus bgun :D



Dekat sekolah lain pulak cerita. Aku rasalah, dulu satu sekolah tahu aku mmg gila fanatik dgn azzam. Apa taknya, kerja sekolah aku, kalau ada nma laki dlm latihan tuu semua aku tkar jadik azzam. Kalau buku teks pulak, contoh dia buat nama ahmad. Nama ahmad tuu automatik akan mnjadi begini 'ahmad' dan terselitlah perkataan azzam atas nama tuu. Klau ada nama 2 org lelaki dl satu ayt, first aku tukar nama ayah then kedua semestinya lah azzam kan? Haha, punya gila fanatik smpai cikgu membebel pon aku buat donno. Kejam? Alah, sikit jee at least smua kerja aku siap.

Belum masuk bab budak lain yg sebok nak fanatik kat azzam jugak. Apa aku buat? Apa lagi, soundlah. Haha, tak teruk pun, guna kuasa veto sbg seniorlah.

Hoi, azzam akk punya. Awk nak ambek maulud!

Kalau gaduh dgn budak laki ke, mesti aku related kan dgn azzam. Example, azzam lah aku puji kononnya. Kalau aku nyanyi, lagu apa yg akan aku nyanyi? Cuba teka? Yes, kekasihku lagu pakwaku. Ceng-III *perasan*. Smpaikan, aku rasa keobsesan aku tuu mmbuat kan ada segelintir yg percaya azzam nee pakwa aku.  Aku tak boleh nak kata apa lah kan kalau diorang sndri nak kata azzam tuu pakwe aku. Hikhik,

Someone : Eh, kau ad no. azzam?
Aku     : Ada, *walhal no. ibu dia yg slalu nk buat tmpahan azzam fc tuu. Heheh*
Someone : Bestnya kau dpt pakwe macm azzam tuu! *muka truja habes*
Aku     : *Muka terkejut habes* Karang timbul komplik baek aku terus trang, azzam tuu bukan siapa-II aku lol. Aku fans dia jee --'
Someone : Eh, oh maknanya betul lah dayana awek dia?
Aku     : *Sedih, bunuh diri* 

Sefanatik-fanatik aku takdelah smpai nk bunuh diri. Frust jee. Yelah, smua nak ckp azzam dgn dayana. Azzam dgn dayana. Mmg susah jugaklah untuk menempuhi karier sbg fans azzam nee, mana taknye, tyme aku sbut pasal azzam jee, msti ada yg smbung pasal dayana. Hadoi frust k frust. 

Ada pulak tuu, kat sekolah aku ada junior beza setahun nama Muhammad Azzamuddin jugak. Hadoii, cuba teka apa jadik? Mmg aku selalu di bang-bang boom lah dgn budak tuu oleh mereka kan. Ada ke patut, diorang bagitahu budak tuu aku suka dia? Yg budak tuu pulak, bila jlan sebelah aku jee snyum-II. Heh, nee ade yg nak check in hospital seminggu nee. Tuu semua cerita dululah. Smpai cikgu pun give up bila dgr aku dok membebel pasal azzam msa kelas. Hekhek ~ 


Ada suatu hari tuu, masa aku nak masuk asrama. Cerita Atas Nama Cinta baru nak ditayangkan. Tahukan cerita tuu? Mmg frust gila masa tuu. Aku dah tahu cerita tuu akan wujud sbelum cerita tuu keluar iklan lg sbb azzam ad post dkt fb dia. Dok tunggu pnya tunggu last-II kluar tyme-II nak blik asrama. Siapa tak bengang? Tgok 2 episode pon jadi lah. Sedap kan hatii tgok kat TONTON kan boleh. Tapi bila dah tgok, azzam menangis, aku pun menangis. Haha, lagi menangis bila tgok azzam pgang tgn perempuan tuu. Msa tuu, delete sparuh gmbr azzam dari folder atas perlakuan curang. Esok carik gmbr tuu save balik. Hahaha~ 

Tapi tuu semua dulu pnya cerita. Bila fikir balik, kebabian apakah smpai aku fanatik gila dekat org yg tak pernah tahu kewujudan aku. Makin lama perkataan fanatik tuu makin pudar wlaupun budak still mention kan aku gila azzam. Tapi tadi tiba-II, azzam dok retweet aku. Ha, mmg padah lah azzam jwapan dia sbb buat aku angau balik! Haha, dah-II. Aku mmg fans azzam lagi cuma skrng tak lah segila dulu smpai nak tidur pun kena dgr lagu azzam. 

Haha, rindu pulak kenangan tuu. Azzam skrng dah remaja. Suara dah matang pun aku still setia mndengr. Apa, elly epit tuu pun aku tgok 97 peratus sbb ada azzam. Hope lepas nee, aku takdek fanatik dkt org laen mcm azzam lah. Lagipun smua tuu just suka-II jee, takde msuk tahap nk bercinta. So, siapa rasa bengang dgn aku sbb suka azzam tuu don;t worry okay? Even aku tahu, azzam takkan knal aku pun, ak still harap semoga dia berjaya dlm hdup dia sbg apa pun :) Amin :) Eh, one more thing, Semoga straight a's PMR ! 

Gambar yg buat aku gila byg dulu :DD

Thanks reading, Cinta Antara Kita </3