" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Abg. Kinda }
Thursday 29 November 2012 | 06:09 | 0Comment

"Hmm, nak tulis ke taknak. Nak tulis ke taknak. Tulis jeelah. Tapi, tapi nnti kantoi laa aku suka dia *blushing*."

Aku rasa, bnda mcm nee msti terjadi dkat gurls luar sana bila nmpak someone WOW mcm Mr di atas kan? Haha, aku tak pasti jadik tak eh dekat aku? Ceyhh. Ayat riak habes! Tapi kan, Cara kitorang knal shuwet sgt *tutup muka*. Nee, mmg lwk lah kan. Actually bukan 'kitorang' tp aku knal dia. Hehehe, *bilalah dia nak knal aku?*-> Tnye dlm hati je. Tp dah sah-II lah jwpan dia 'we are never ever ever getting know each other'! -versi taylor swift.

Eh, lupa nak bg tahu, nama dia sedap , WAN MUHAMMAD HAZIQ -Leyhh, klau tak bgtahu pun aku rasa smua dah tahu. Tapi tak kesah, aku nk bgtahu jugak! Bangga sikit tahu nama dia. Actually tak tahu bnyak pon pasal dia, serious taktahu. Aku bkn siapa-II dia smpai smua tahu. Ckuplah tahu eja nama pnuh dia. Hehehe.

Kayy, first-II haritu cenggini. Dok scroll punya scroll, nmpak ada tulis cam nee ,

(Esah and Bedah like a status.) -> contoh :DD

Tgok dia punye owner status, huu comelnya budak nee. Mesti form 1 jugak nee. -Nak tackle lah! *Adee hati tuu. Haha, skali tgok info dia, Form 4. Dunia tiba-II gelap. Mcm mana aku tak ckp dia form 1 , tgok lah profile pic dia. Hehehe, nseb baek tak srang dlu. Nee dh kire abg nee. Malumlah, adek malu nak kacau abg. Hahaha!

Profile pic dia!

Okay, aku mula tertarik nak tgok picture dia. Tahulah kan, i nee pntang nmpak yg ganteng-II nee dong ahh. Kok still nggak tahu sih? Skali tgok, OHMAKKAUJATUHTERGOLEK! Makk aii brp bnyk org nak like sama dia nee? Smpai ber'KK . Hmm, aku nee kira lapok lah sbb lmbt knal dia. enthlah, bnyak-II hotstuff dkt fb tuu, i think he's different , baek jee.



Aku suka gmbr atas nee, muka suci jee. Terbakar sekejap. Tup-II jmpa pulak gmbar kat bwh nee.


Ohmygod ohmygod ohmygod, dari terbakar tadi terus jadi abu. Mr kinda, anda telah meng'abukan sy. Sbg gnti rugi, sila bg hati anda kpd saya. Bestnyaa kaalau mcm tuu. Hahah. -Eh-II, abg dia 'kod' yg pkai bju merah sbelah kanan tuu handsome jugek siott! See, aku pntang nmpak laki handsome. Mweheheh-

Tapi-tapi rasa suka menjadi berkurang saat aku melihat gmbar di bawah.


Perghh, tangkap gmbar dgn kak Adel Asha! Timbul pernyataan dlm hati. Mesti dia nee minat awek seksi. Lelaki oh lelaki. That's mean tanggapan aku salah lah yg dia nee baek? Mungkin aku terlalu old di hdpan yg laen cause 'leeyh seksi mcm tuu pun nak kesah'. Tapi realiti mmg diri aku 'alah' dgn pkaian yg tak ckup kaen nee. Say what you want. Krana aku berada d jalan yg bnar and still engat hukum hakam sbg islam. 

Btambah tak suka bila tgok gmbr nee plak,


Correction, aku bkan stakat 'alah' dgn pakaian tak ckkup kaen nee malah pheweet sexy guy. -Bkan sbab jntung dah dubdabdubdab ke cik leeyot?- Pada aku, aku mmg 'geli' sikit dgn sexy guy. Entah, mmg diri aku mcm tuu. 

Smpai lah satu hari tuu, aku bukak 'ask,fm' dia, 
ayat dia buat aku tersedar .


Hmmm,
If you hate me, tell me. But don't ever judging me silently.
aku tak benci dia, cuma tak suka sikit jee. Tapi bila baca ayat tuu, oh aku rasa bersalah. Betul jugak kata dia. Aku bukan knal sgt pun dgn dia. Chop,, bukan stakat knal sgt malah tak knal lansung peribadi dia! Tak semestinya tangkap gmbar dgn perempuan seksi dia minat prempuan seksi wlaupun dia betul-II minat. *Nak lagi tuu* 

Okay kay, maybelah jodoh dia suatu hari nanti dgn perempuan seksi, misalnya. *Jgnlah prempuan seksi jodoh dia sbb klau mcm tuu takde chance lah aku nak jadik jodoh dia* Hehe, juz kidding. Okay serious, mcm aku ckp tadi maybe. Mungkin Allah telah utuskan diaa untuk mmbimbing prempuan seksi tuu ke jalan yang benar kan? Yayaya, betul tuu. Dah aku buat satu dosa dkt dia.

Lgpun, aku dulu ad jugak stalk kak Asha. Hmm, naluri aku mengatakan bhawa dia seorang yg baik. Aku rasalah. That's why rmai lelaki minat kak Asha kod. Hmm, aku tahu tak smua prempuan seksi tuu jahat. Biasalah, tahu suasana kota metropolitan tuu cammana. Maybe, kak Asha tak terbukak hati lg nak bertudung. Masa nmpak gmbr kak Asha pakai bju kurung skali dgn tdung sarung haritu dkt dlm pehbuk pak cik ayiem harituu serious cantik. Kak Asha dah lah cntik nk-II lg bila bertudung. Wlau apapun, aku ttap mendoakan yg tbaek untuk kak Adel Asha yg cntik nee sorang :)

comel kan?


Lpastuu, tangkap gmbr sexy tuu hak dia kan? Bukan hak aku. Lantak dialah! Hmm, agk-II masa aku tgok gmbr seksi tuu brdosa tak? Nmpak, betapa jahilnya aku. Bukan tak prnah blajjar tapi lupa. Hmm, kata dia mcm-II dah btambah dosa aku dkat dia.

Mcm mana nee eh? Aku dah berslah dkat Abg. Kinda nee sorang. Nak mintak maaf tapi aku takut. Hmm, maybe maaf dia aku tak dapat but aku hnya dpt doakan smoga dia sentiasa diberkati dan dirahmati Allah S.W.T sbg ganti maaf aku. 

Hmm, rasanya dia takkan jumpa kod post yg nee, hehe. Harap-II lah. Aku taknak dia terasa. Almaklumlah, aku type ap yg 'What's on your mind' jee.

Maafkan leeyot yee abg. kinda :')


Thanks reading :)