" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Kembalikan senyumku :)}
Friday 5 October 2012 | 03:48 | 0Comment


Rindu aku? Eleleleyh, baru sminggu tak update dh rindu? 
Tape-2, ney aku dah kembali :) Ceyhh.
 *Malas nak tulis pnjang-2 balik-2
 aku sensorang jee bace.* 

 Sebelum ney, kisah aku tak habeh-2 dok sedih-2 an an an? Bila baca balik tak sngka emosi aku mmg tinggi sbelum ney. Mcm tak boleh prcaya aku sedih smpai thp mcm tuu. Tak sangka pulakkan aku boleh ter'emosi mcm tuu sdgkan sbelum ney hadoii, aku muka menangis? Hahaha, funny sayang :) Okay kay kay, aku pun perempuan biasa. Kuat emosi, *hati bila disentuh mulalah touching* 

Now, aku nak buang segala rasa sedih yang sebok-2 nak jadi pendamping hati smpaikan kekadang aku boleh jadik Mrs. Moody. Hoh, masalah kecik pun boleh beri impak yang besar thadap diri aku. Hmm., masalah kecik? Tak lah kecik sngt kalau tgok betul-2, bolehlah masok kategori sederhana kalau dah bnda alah tuu bjaya buat aku the Hulk neyy boleh menangis. 

Actually, aku baru jee dpt smangat yang baru. Smngat yang lahir dari seorang teman. Kay, harituu dia luah segala-galanya mengenai hidup dia. Okay, baru aku sedar, masalah dia jauh lebih besar berbanding masalah aku. Hebatnya dia boleh bertahan. Kalau aku di tmpat dia, rasanya dah lama aku blah dari situu. Carik something yang boleh tnangkan diri. Dadah ke? Hoi, mintak dijauhkan. Aku taknak jadik sahabat kepada benda alah tuu! Ke jadik pusher? Hah, adakah aku menempah maut? Hahaha. InsyaAllah aku akan sntiasa engat apa yang dilarang oleh-Nya.

Hmm, tuulah kan, kuatnya kau Mrs Selok. Dapat tangani semua tuu even hati kau jelas terasa kesakitannya. Apa yang aku boleh buat untuk bntu dia? Aku aku tak tahu. Aku aku takda kuasa untuk menyelesaikan masalah dia. Hnya satu yang bisa aku lakukan. Berdoa untuk dia♥  Semoga kau akan kekal tabah menempuh semua ituu.  

Kay kay, so the moral of the story, welcome back Aliah the Hulk :) Bye bye Aliah the Barbie. *Eh, barbie kuat mnangis kee? Ops, aku tak berapa pro lagi dlm kartun. Hmm , takpii bila balik asrama, aku tak jamin aku akan kekal mnjadi Aliah the hulk . Cause why? Entah, aku rasa alone dekat sana. Besties aku makin menjauh meyhh. Aku dah pnat nak kejar mereka. Serious, kadang-2 aku terasa tapi tapi aku taknak lah tunjuk smua tuu. Cause why? Cause aku taknak hubungan kami berempat terlerai mcm kisah dulu. Elok-2 berenam kini hanya berempat. 

Dahdah, tanak sedih-II. Satu Dua Tiga . I'm Happy now, maybe :)