" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





The feeling has die !}
Sunday 30 September 2012 | 07:02 | 0Comment


See, story aku tak habis-2 dengan sedih sedih dan sedih. Bilalah mood aku akan pulih seperti dulu. Bila aku akan kembali kepada Alia yang keras kepala, alia yng berhati batu, alia yang ceria sokmo dan alia yang anti dengan tangisan. Now, semuanya dah berubah. Alia sekrang ialah alia yang blank, alia yang berhati lembut alia yang blur dan suka menangis! Boo aliah boo!

Aku rasa aku makin hari makin lemah. Come on lah, masalah yang ciput pun nak emosi bagai! Don;t know why, aku buntu thinking of all that stuffs. Small matter jee kan? Alia sakai! *Puas dh kutuk diri sndiri? -Ya Allah, maaf kan aku terkutuk diri sndiri pulak. Hehehe-

Pada siapa aku nak luahkan perasaan? I need someone right now. But it seems likes the time haven't find the right timw to appear. I'll wait. Aku pun manusia biasa. Actually perempuan biasa. Mempunyai perasaan. Perlukan kawan untuk meluahkan. Tapi tapi tapi siapa? 

Setiap hari aku berdoa agar dikurniakan sahabat yang memahami, sahabat yang sanggup berkongsi suka dan duka dan yang paling pnting sahabat yang setia. Pelikkan? Macam aku takde sahabat. 

Ramai. Tapi kuota keseorangan masih enggan meninggalan aku. Entahlah. Semua kejadiaan ada hikmahnya kan :) Aku hanya mahukan yang terbaik . 

Starting now, today, tomorrow, and soon. I just can live in a full of pretending life. Pretend to be happy, pretend to be tough, pretend to be strong even my heart keep growing in sadness. What can i do? And maybe, after this toilet will be my bestfriend ever after :) *Trying to move on*