" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Life Must Go On :)}
Sunday 23 September 2012 | 07:12 | 0Comment



Ya Allah, makin lama aku rasa makin takda sebab untuk aku gembira. Takda sebab untuk aku tersenyum dan takda sebab untuk aku bahagia. Susah nak gambarkan perasaan aku sekarng ni. Perasaan aku seakan berbelah bagi. Aku tiada tempat untuk meluah melainkan Allah S.W.T . Selainnya aku belum pasti sama ada mereka benar-II tulus untuk bersama-sama denganku. Even aku mengadu dengan Allah, aku tetap perlukan seseorang yg boleh mententeramkan aku. Entahlah, aku sendiri taktahu siapa yang benar-II boleh dipercayai. Memang aku ramai sahabat, tapi aku tak berani untuk meluahkan segalanya. Kadang-II, aku jadik was-II. kadang-II aku duduk sensorang jugak. Diorang dengan hal diorang dan tercongoklah aku menjadi tunggul di situ. Terasa? Bohonglah kalau tak. Tapi aku cuba ketepikan segala ke'terasa'an aku tuu asalkan tali persahabatan aku kekal :') 

Masalah sekarang, aku serious sedih. Entahlah, aku rasa aku nii lemah sangat. No energy to survive! Bila menangis, memang aku dapat merasakan erti kepuasan but now, air mata aku dah kering smpai dh tak boleh nangis dah. Bila difikirkan balik, aku pun tak sedar sejak bila aku mula cengeng seperti ini. Bndingkan aliah yang dlu dengan yg skrang,OHMYY, totally different! Aku dulu gagah perkasa jugak orangnya, no cry-II weyh. Tapi ada satu alkisah tuu, CINTA MONYET PERTAMA, aku starting rasa seronok bila menangis. Masa happy pon nangis. Aduyaii --' . Hikhik, sengalkan. Aku, aku mudah menyerah kalah sekarang. Pada aku, biarlah sesuatu masalah tu berakhir dengan sendiri and you know why, sebenarnya nak tunggu berakhir tuu lah burden yang buat aku sengsara !

Sudahnya, beri effect yang besar pada aku and sekolah! Aku dahlah hobby tidur dlm klas ditambah lagi skrng hobby baru, termenung. Jadilah TINUNG! Boleh? Bolehkan ajee. So, apa yang aku belajar dekat depan tuu haprak yang aku dapat. Bagaikan cikgu mem'bedstory'kan aku di depan. Weheheh, takyah ckap aku kejam, tahu dah :) 

Apa yang boleh aku buat untuk meng'happy kan hati sendiri. Serious, masalah kecil pun aku bagai di'pressure dan di pressure. Nampak sangat aku ney lemah kan? Teruk sangat bunyi tuu, nampa sgt hati aku lembutkan? Ha, kan manis bunyinyaaa :) 

*Eh-II, sebenaarnya time menghupdate ney aku stalk pakcik handsome jugak, biasalah kerja sambilan, eheheh. Comel pakcik tuu, terus tergoda. Aceceh, sekali tgok info dia, wahh ada belog. Nak tengok nak tengok nak tengok! Sekali, hambek kau. Kakak ponti keluar kat belog dia. Langsuir punya pacik handsome! Terkojut den. Nak tengok? Open ini Link :) Dah? Jangan marah aku. Ahaks*gelak gedik. Sekarang ney tgok orang biasa lagi hot dari aretis kan kan? Umur lingkungan fom 4 fom five pulak tuu. Handsome-II kan? Haha, aku mmg slalu stalk pakcik-II handsome, lpas tuu brangan. Ceyhh. Haha! Seronok jee tgok ciptaan Allah, bukan niat apa pun. Lepastuhh, esoknya lupa dah siapa orang-II yg aku stalk tuu. Dah biasa mcm tuu :) *Tipikal tak setia. Ehh, setia pd siapa? Bukan kena mengena pun kan. So, buat apa nak engat!(Mak oii, tajok melambong dah jaoh)


 Entahlah, aku dah takde mood nak fikir pasal SAD STORY even mmg dari td aku terfikirkan psl bondo tuu jee. Apa yang harus difikirkan lagi yg pnting life must go on and don't try to give up. Yeahh, never give up! Apa nak jadik jadik lah dan sekarang serasa beban aku sedikit berkurang. Thanks keypad kerana menahan kesakitan akibat ditekan rakus oleh seorang Alia The Hulk. K, terkaru :') Walauapapun, doakan terbaik untuk kehidupan aku yea dannn orang-II islam yang makin lupa agama mereka. Sedihkan? Takdapat cegah dengan tangan, dengan hati pun dah cukup :) Thanks dengar lahan hati aku. Chayyammm kamuxx ketaxketax *Oh sila lempang mulut aku sekarang! HAHA!