" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





I Have To Be Tough }
Saturday 1 September 2012 | 23:17 | 0Comment




Hari ni , aku akan balik asrama semula . Ya , takperlu ckp pasal mood . Mmang zero . Biasalah rutin harian kalau esok nya nak blik asrama , malam tu kita enjoy ! Tgok wayang malam-II hilang kan sterss *kononnya . Hahah . Kay , ready to back . Tapiii , belum sempat nak packing brng , satu berita sheeungg pintas dekat telinga aku . Luluh gilaa , kenapa boleh jadik macam neyy ? Kenapa-II ?

Ujian nii sangat berat untuk aku terima juga tak pernah aku sangka akn terjadi .. Since berita neyy muncul , hati aku semakin berjauhan .. Dia buat aku tak mengaku lagii . Kejam ke kalau aku terus dan terus menyalahkan dia ? Mungkin semua msalah ada pnyelesaian tp untuk masalah neyy . Aku hanya mampu berdoa agar ianya kembali pulih . Bukan niat aku untuk meletakkan beban di bahu dia . Tapi aku mahuu dia sedar apa yang dia dah buat . Susah sangat ke nak faham ? Tak habis lagi nak buat aku macam neyy ? 

Menipu dan menipu mungkin cra terbaik untuk dia . aku taku niat dia murni sbb takmahu aku sedih tapii tak ke dia tahu kalau berita tu smpai dekat aku tyme gamat macam ney lagi membuatkan aku sedih ? Duduk berjauhan mmg susah sbb kita tak boleh slalu perhatikan gerak geri dia . Nasi pun dah jadi bubur nak buat macam mana .

Pembedahan tuu , aku takut aku kehilangan dia . orang yang bnyak ajar aku erti kehidupan , orang yang bnyak beri aku dorongan , orang yang bnyak menyelamatkan aku sdng dalam kesakitan . Nak jee aku pergi melawat dia . Tapi tapi dia jauhh dkat sana . Mcm mana macam mana . Tak sangka dia ada pnyakit tuu . Tak sangka dia menderita . Ya Allah selamatkan sahabatku ituu . Terlampau berat untuk ku terima segalanya Ya Allah . Kau berikanlah dorongan dan kekuatan untukknya . Amin . Berat untuk aku menyatakan penyakitnya . 

Serasa baru smalam aku mengenalinya, baru smalam aku menjelingnya , bru smalam aku bergaduh bersama dia , baru smalam aku bergelak sakan bersama dia . Tup-II harini berita mengejut muncul kembali . 2 May 2010 aku dan dia berjumpa , 27 September 2010 permulaan persahabtan , 2 June 2012 , tarikh aku dan dia bersatu , 2 September 2012aku putuskan dia kerana mahu kembali menjalinkan pershabatan even msing-II tak snggup . Dan 2 September 2012 juga aku menerima khabr itu . 

I really proud cause have someone like him . He's the powerful friend i have . And i never wanna to lose him anymore . The way he keep me smile makes me realize that a live is not always on our side . He teach me to be strong . He is my energy but how i;ll survive without him , my energy?