" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Enjoy lah UPSR :P}
Friday 21 September 2012 | 00:43 | 0Comment

Heh, sekarang budak UPSR dah habis melempiaskan segala usaha mereka kan kan ? Uuu seronoknyaa . Jeless jahh . Hahaha . So , sekarang mereka dah boleh 

dan takpayah susah-II 
kan kan kan ? Haha . Kalau budak rjin maybe akan terus menelaah subject form one . Tapii kalau spesies malas macam aku ney , memang takdee makna lah nak bukak  bukuu . Pergi sekolah semata-mata nak main main dan terus bermain . Hahaha , biasalah UPSR dah habis . Kalau dulu , tyme cikgu tak masok kelas mereka , kita-II darjah enam ney lah hambek aleh tugas cikgu jadik sifu dekat depan . Best doee , aku teringat satu kisah budak neyy , 
Dengan muka yang ayu lagi menawan , aku pun masuk lah satu kelas ney , kelas budak darjah dua rasanya , 2 Gemilang . Tahu , ada sorang budak laki ney , nakalnya nauzubillah . Boleh gi main stoking dia , kalau stoking bau strawberry takpee jugak , ney bau kalah bau kentut takdee bunyi . Akuu pon pergilah dekat dia and then nasihat . *Erkk ? Hahaha . Tahu dia boleh lari pastuu jelir lidah dia yg tak comel tuu , aku pon apa lagii , tarik kasut dia and then ugut nak cmpak dekat bawah *dari tingkat 2 . Mula-II dia kata , buatlah nnti report kat abang, 'reportlah, abang hang pon sngkot dekat aku, hahaha*gelakjahat' aku balas dlm hati jee . Aku kira satu dua sepuloh terus campak , dannn ,, 
UWARGHHHH!!!!!
Heh, nangis ? Hahaha , aku mula cuak gak tapi ada aku kesah terus aku blah . Nakal sangat kan , tak guna gak dek , tapi atas rasa simpati aku pun ambikkan lah balik kasut tuu pastu bagi dekat dia . Rinduu nak buli budak lagi . Now , aku pulak yg dibuli kan ? Tapi bersyukur gila , senior aku smua nya baik-II belaka . And , masa ambek result UPSR tuu , serious hari tuu aku rasa hari yang amat menakjubkan bagi aku .
Siapa kata tak takjub kan , semua hadiah aku bolot . Mula-II , aku dapat hadiah matapelajaran terbaik semua subject :) Pastuhh , tempat pertama dalam kelas :) Lagi , tokoh akademik :) Dann , 5A ! Kira-II balik , aku tawaf dewan tuu 8 kali smpaikan makcik-II kata :-
Eh, tak habis-II muka alia , takdee org lain kee ?
Awak ney, tak habis-II muka awak naik pentas , bagilah chance dekat anak makcik pulak.

Rezeki saya makcik :) Bila jalan orang kata tahniah-II kan , fuuu macam artis . K perasan . Tuu lah kan , aku bersyukur dan rasa bertuah sangat . Berkat doa ma , ayah , orang sekeliling and the most important , ilmu yg cikgu curahkan . Rinduu nyaa cikgu-II , kawan-II , adek-II di sana . Nak buat mcm mana kan , aku sorang jee yg tersesat di Sekolah Berasrama Penuh Integrasi Temerloh . Takdee pun geng aku dekat sini , ada yg dpt dekat sini tapi tolak . Hmm , moment-II dengan mereka jee lah pengubat rindu . OHMYY , aku rindu baju pink !

NILAH KERJA AKU TYME HABIS UPSR :)

Seronok snap dalam diam :)


Weetweet :) Dalam diam..


Dalam tandas pun boleh :)

Semua kini hanya tinggal dalam kenangan . Aku teringin sangat nak flashback semua . Aku nak sntiasa bersama mereka . Tapi apakan daya . Hidup mesti ke hadapan . So , harapan aku agar kenangan ini akan sentiasa bersama aku dan mereka akan sentiasa happy ever after with their new life :') Sedihh woo ..

Thanks reading :D