" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Hate this part ✖}
Sunday 5 August 2012 | 09:07 | 0Comment




Heyy everybody *kenyit mata . Hee , long tyme no story rite ? *H..hachumm ! Oww , sape tak mandi ney woo ~ Opp salah, habuk dekat blog neyy banyak sangat salah kan org plak kan kan kan ? Nilah manusia ..  

K? Pehal lak aku nak story pasal ramaja neyy ? Entah , tetiba pulak aku teringat al-kisah sorang budak hot neyy , Aku mmg dah agak , bila masuk remaja jee pasti akan jumpa budak sebegini rupaa *remajalah sgt! K ahh , remaja junior . Deal ? 

Macam korang tahu , budak fom 1 tahu ney pmulaan PBS kan kan ? Ha, and I am its victim . Oww , manyak susah woo . Pening aku , sabar je lahh . K, pastuhh , satu hari tuu .. adalah teacher aku buat PBS ,. eh tweet-II , korang tahu dok maksod PBS neyy ? Loee , tak tahu ? Cakaplah awal-II , PBS bermaksud Pentaksiran Berdasarkan Sekolah . That's mean , aku takdee PMR ~ First-II mmg Alhamdulillah lah kan . Takdee nak bsusah payah study . Bila dah start , nauzubillah . Tidoo dlm klas pun dikira PBS tauu ! Ajaib bin Osem lah kalau aku tak tidurr kan . Muka aku muka tak tidur ? Memang tak lahh ~ Aku rasa smua cikgu dah knal aliah a.k.a si kuat tidurr . What can i do ? 

K, smbung blik , teacher aku buat lah PBS mengenai brang yang kita suka . Contoh lah , aku pilih Galaxy Tab , so aku kena buat Galaxy Tab tuh and then aku kna bg tahu la pape mngenai Galaxy Tab . K, speaking okayy . Mula dgn cabut undi . Syukur ke hadrat ilahi , aku orang yg ke 26/30 .. Sorang budak neyy , mestilah gurl . Don't know why , aku kurang suka dgn dia ,, tahu , bila dia puji aku comel bagai ke apa ke , aku dpt rasakan ianya hanya 'pujian semata-mata' . Takdee lansung cahaya keikhlasan tahu .. Amekk kau , eh tapi aku serious ~ Dpan aku baek sgtt . Woow amazing lah kau , kawan . 

K, dia kna present dulu , alalala ayunya kau present . 'SWEET SGT' .. Dah habes present pun cikgu bagilah tahu markah dia .. Waa , tingginya markah awak .. 27/30 .. Tigaa jee lagi tuu . Ada dua org lah dpt 27 .. Dan stakat ney merekalah yg ttinggi , HOT gituu ,

Dan kini , tiba lah masa untuk akuu . Heyy , dgan hati yg deguk degak deguk degak dari tadi aku pun bdiri lah dpan mereka . Fuhh , bismilahirohmanirohim . Srious mnde yag aku hafal , 2/4 jee yg aku engat . So , hentam jee lah . Aku pun tak pasti samada aku speaking tuh btul ke takk , HAHAH .. And finally , habes punn apa yang aku melalut tuu .. *LEGA GILA ! 

So , teacher pun sruh lah budak yg dpt mkh ttinggi tuu bg kitorang tgok markah . Bukak jee kertas tuu , dia pun kata :-

Eyh, alia . Tingginya kau dpt.

Tkejut aku , besties aku pun dah ternganga . Thanks lah kawan yee . Aku buka nak bangga lah kan lagi satu aku dpt 28 jee pun . Lbih satuu ,,, But aku bersyukur sgt . Rezeki kan .. Aku nmpak muka dia brubah sikit ,, kalau tadi mcm Barbie tapi skrng mcm Smurf . HEHHE *jahat sekejap boleh kan? Tiba-II techer pun ckp :-

(Ha, Alia present bagus), bla bla bla bla
Tapi aku tahu , satu ayat tu jee boleh buat dia panass . Buktinyaa , kawan aku story , yg dia kata aku :-

Ish , entah pape , Alia tu present bukannya best sgt . Gagap jee lebih , dah lah budah second in take ! GRR
Hello , aku tahulah aku budak second in take . Tapi se second second in take aku pun , mark aku lagi tinggi dari kau . Aku pun tak tahu kenapa dia tak puas hati betul dgn aku , aku bukannye comel pun . Lg satu , ada satu masa haritu , aku mmg serious mngantuk , apa yg cikgu ajar kat dpan mcam satu mimpi yang mngerikan jee kad dpan tuu . Skali telinga aku tdengar perkataan 'hantar' . OMGEE . Aku tak faham lansung apa yang nak dibuat , Mcm biasa fullmark dia 30 . Punya lahh smua doh hanta dok hanta , mkah tertinggi ttp jugak 20 .. Weyy susahyee . sdngkan yg top B.I tuu pun paling tnggi 20 jee . Redha .. Aku buat-II and then trus hanta . Cikgu pndang aku supe nak makan jee .

Hmmm , 30 !

Ya Allah . Semua ternganga . Aku jgn ckplah .. Nak kluwa dah ayei liou nyee , HAHAHA . Aku tpikey , kalau budak pompan yg anti aku smcam ade mse tuu mesti gempak hidupp . Oh maaf . *tak dapat kwl prsaan ! Takpee lah . Biarlah Allah yang membalasnya , Aku takdee hak kan nak balas dendam . Tak de guna pun kan ? So, semoga dia akan berubah , amin ~