" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





The Past}
Friday 31 August 2012 | 08:39 | 0Comment



Tepuk tangan semua ! Budak nakal mahu mulakan perbicaraan :) Kay , aku tulis dlm keadaan kurang berseri hri ni . *Bajet selama ney berseri jee. Wehehe , berseri lah jugak walaupun tak seseri Beyonce . Yelahh , budak nakal ney sedang protes ! Why the teacher don;t give us back home sedangkan harini cuti merdeka ! *Oh mmg seronok lah kan kalau merdeka kat sekolah ! Terasa tiada erti merdeka ya . Bukan merdeka yang bebas dari bom sana sini tuu , tapi merdeka yang bebas dari asrama . Hadoii , ney ambek kesempatan outing . Thenn , balik rumah then cium dinding then pelok tv kuat-II then baring atas katil puas-II then habiskan masa dengan menatap rumahku yang serba indah ini , ceyhh then E.N.D . Dalam outing ada pulak jatuh dekat starmall yang mengakibatkan terseliuh . Luaran , Ya Allah sakitnyaa sambil pgang-II kaki tapi dalam hati HOORAY ! Bhahaha , sengal bukan . Terpaksalah duduk rumah sebab terseliuh . Mulut kata kena balik jugak nnti kena marah depan mak . Hati kata mak jangan lah suruh balik janganlah . Mak mendengar kata hati ku rupanya . Tulah ibu kan , sgt ambil berat akan diri kita tetapi kita boleh pijak pulak kepala mereka ! So , syangilah ibu anda sepenuh hati, jiwa dan raga ! Dalam situasi aku ney bukan pijak kepala eaa tapi bijak mengambil kesempatan . HEHEHE

Opss , rasanya aku dah terkeluar tajuk . Salah kan cikgu ! Cikgu punca aku terprotes disini . *Kurang asam gelugur punya budak. (Ampun maaf so many-II cikgu, tangan ney yang taip bukan saya) Kay , back to topic . 

Bila dok bosan-II , mesti terkenang kan masa yang lepas kan kan kan ? Angguk lah cepat ! Korang tak ? tapi aku yaa . Haha , bengong jee , bukan reti nak pikir pasal masa depan nak jadik apa ke nak buat apa ke tapi masa belakang jugak yang dok diflashback nyee . Alia-II , prangai tak prnah berubah . Dalam dok terkenang kenangan tuu tiba-II jekk kenangan yang tak diingini masok dalam fikiran ini . Ceyhh ayat .

Aku rindu dia . Rindu ayat manis nya . Rindu sifat 'caring' nya . Rindu segala-galanya mengenai dia . Dia dah banyak berubah . Makin handsome , makin macho dan makin melupakan aku . Bukan nak bercintan cintun tapi tetiba jee rasa rindu . Bukan mahu menduakan tapi tetiba jee rasa begitu . Aku takkan menduakan , ya betul tuu tapi (berapa banyak tapii da) cuma teringat jee . Kisah lalu mana boleh dilupakan sdgkan dia orang first yang buat aku dilanda demam , demam angau . HAHAHA . Alia angau ? Macam tak percaya jee kan ? -Hey korang engat budak blank macam aku ney tak pndai angau ke ? Ehh , malah lg expert tau ! Hahahah . (Aku angau dgn budak handsome jee) Wehehehe , tipikal tak setia . Jgn judge orang melalui cover eaa , judge lah melalui hati . 

Nmpaknya makin hari dia makin dihimpit peminat . Dah rmai pminat tuu mulalah lupa aku . Ntahpape , ada ke patut boleh lupa aku yang menawan ney ? -Menawan lah sangat *uwekk . Entah lah , kecewa lah jugak bila tahu diri dilupakan . Kalau boleh nak semua engat aku tapi apakan daya kan kan kan ? Tak semua orang yang kita engat akan engat kita . What can i do?(Pebret poem) Haha , 

Sengal jee nak engat orang yang tak engat kat kita . Kan dah kata , aku baik , sokmo engatkan orang .*Prasan , K, ahh tetiba engat asrama . Spoil mood . Mahu chaww ahh . Assalamualaikum *Thanks for reading dear . 



Sambil menyelam
sambil minum air :)