" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





//L.O.V.E\\ ♥}
Friday 31 August 2012 | 23:14 | 0Comment


Hmm , bila difikirkan balik , couple tu sangat seronok . Rasa disayangi , dibelai , dihargai , dicintai dan macam-II rasalah ! Nak-II lagi bila couple dengan orang yang kita suka ! Bagai dunia ini kita yang punya ! Ceyhh . Tapi couple tu salah . Couple yang betul adalah couple selepas kahwin . How's sweet! *mulalah gatal dia. Alah , fikir pasal masa depan.. Apa salahnya kan? Bhahaha ! Aku prnah dengar orang kata , couple ney yang bestnya sebab boleh mencetuskan :- 

INSPIRASI

Ehh yeke ? Kalau mcm tuu aku nak couple lah! Tak kira nak couple jugak nak jugak! --' Hoh, aku tidak lah terlalu menghadap couple-II ney smpai mcm ney. Pada aku jodoh tu ditangan Allah. Tak perlu mecari biarlah ianya datang sendiri. Memang lah kita perlu berusaha , tapi pada tahap umur aku yang sememangnya sesuai dikategorikan sbgai budak hingusan yang comel maka tak perlulah nak ber couple bagai! Tapi kalau orang dah dtg ajak couple tu apa salahnya kan. Rezeki jangan ditolak..Hehehehe *nak jugak tuu, hadoii.

Proses couple ney senang jee . 

Nampak si menawan -> Tertawan -> Main mata -> Keluar simbol ♥ -> Confirmlah keluar perkataan 'jom couple?' 

Kalau lg gempak :-

Bosan -> Clash!  

Tak ke merana hidup ? Eh , macam pernah merasaikan kan ? Memang pernah , tapi itu cerita lama . No love-II anymore . Alia dah gentle kembali  ☁ . *konon . Bila ckp psal cinta , ingat tyme sekolah rendah dulu . Rendah ea rendah . Aku pernah dapat surat bawah meja siap ada bedak lagi . Apa lagi , jom couple ? Apa keputusan aku ? -Rahsia meyhh . Aku jugak prnah dpt surat dlm bekas pencil box(ayat satu malaysia) Yang dlm bkas pcil ney aku tahu dah mmg ade .. Tapi aku buat derkk jee smpai bunyi loceng terakhir . Konon-II tak perasan letew . Hahaha , malas nak bukak awal-II , penat nak mnolak smua tu. HAHAHA *bajet rmai pminat jee. Hey, adalah jugak tuu . Siap ada yang buat pntun lg , "HARI-HARI MAKAN EPAL , JOM KITA COUPLE" wahh , hahahaha !  Sanggup diorang mnyama jadik orang laen smate-mata nak kacau aku , hadoii --' Ada skali tuu kna sound dgn akk aku trus tak brani dah tepon-II aku . Rindu pulak nk dgr suara dia *ewahhh~ Tapi rasa macam diva lah masa tuu , rmai pminat . Chiss~ Haha , tu duluu . Biasalah akal tak mature lagi . Weehehehe :* .

Ada sorang akak tu kata :-

Berhentilah mencari dan belajarlah menjadi .

Maksodnya ,, takyah lah dah susah nak cari-II , kita cari mesti yang perferct dan ssuai untuk kita kan ? Tapi kita sedar tak , sifat-II yang kita mahu pada dia tuu ada tak pada kita . Contoh lah , aku kalau boleh nak laki tuu baik pling pnting jaga solat . Adakah aku baik ? Emm , baik tuu ada tapi sikit jee kod , hhehehee , So., layakkah aku untuk berdamping dgan dia sdgkan Allah pun pernah berkata :-

Lelaki yang baik adalah untuk wanita yang baik :) 

Kan ? Ha , so mirror the self dululah .  Tak perlulah couple bagai . Pasal aku dan dia ? Hmm , bbrapa malam lpas kejadian harituu , kejadian apa? Adalah! Aku baru sedar , bukan elok sangat couple ney , buknnye kompem kahwin pon balik-II dosa yang slalu bertambah . So, aku ambil keputusan dgn berat hati , ajak dia putus , putus bukan bermakna lost contact terus, putuskan percintaan tapi teruskan persahabatan , korang pun tahu akau dgn dia dulu pun , mula-II benci , lepastuh bestfriend lepas tuu , cintan cintun , dan skrang smbungannya sahabat balik . Nk smbungan lagi , juz wait . Kita hanya merancang dan Allah yang menentukan seglanya . Ada jodoh nnti smpai lah kad undangan ke majlis perkahwinan "Emil dan Alia" a.k.a "Petola dan Pendek" *Hamboihh, fikir jauh dah tuu .

Ehh , sunyi? Oh tidak lah . Kita kan masih ada Allah yang sllu mngawasi kita , ada family yang sayang kita and ad sahabat yang always support kita :) Aku pun ada untuk korang :) Kalau ada masalah meyh story meyh . Bab kata pepatah 'A good leader is a good listener' dan aku pgang kata-II itu wlaupun tak tahulah aku akan akan tak pemimpin suatu hari nanti . Kesimpulannya , takyah lah couple-II ney , meyh kita jadi sahabat nak ?


Assalamualaikum . Thanks for reading friend :) 
-Aliah'z Leeyot-