" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Friends For Live ♥ }
Saturday 25 August 2012 | 07:38 | 0Comment


Kami always together . Bersama mereka aku buat kerja jahat nakal. Bersama mereka turut aku buat amal jariah  . Bersama mereka aku belajar bergusti  . Bergaduh bersama .  Tidak terkecuali mengumpat bersama . Semua bersama kecuali time e'ek (beristinjak) jee . Tu wajib dipisahkan . Hehehe , that's why kami layak digelar Sahabat <3 . Sayang sayang bukan perkara yang ganjil bagi kami kerana itu tanda kami sentiasa bersatu ;)  Bermula dari jeling-II , lepas tuh , kawan-II bertukar rapat-II dan akhirnya terbentuk lah sebuah ikatan yang syok lagi best iaitu sahabat :) 

Abaikan Alia a.k.a Leeyot yang sengal tu ;)

Nampak gadis-II di atas ?  Ya, mereka lah hamba-II Allah yang sanggup berkongsi hidup mereka bersama aku di Sekolah Rendah Kebangsaan Bukit Cermin. Alaa , sekolah yang paling comel lagi Awsome tuu . Elelel e, buat-II tak tahu pulak ! Bermula dari Pieqa atau lebih famous sbg Pe'Oh . Gadis yang sangat sukakan monyet atau kera . Para jejaka , anda harus berhati-II dgn si Pe'Oh ney kerana hobinya ialah menendang 'anu' anda . Bhahaha ! Ieyka , dia ni harap jee badan kecik , tapi mulut pot pet pot pet ! Mulut spesies ganas jugak ! Dayah , dia ney comel , tgok gaya pun tahu 'Budak Up To Date' . Ayu pulak , heheheh , pndai dlm bab-II membodek neyy , gesel-II and then puji orang . Aku dah hafal gaya dia ! Hekhekhek . Intan , yupp intan neyy  ayu dalaman . *Ada pulak kan ayu dalam luar ? -Adaa , intan kat luar tak ayu sangat . Tapii , intan pndai buat kerja rumah , tidak seperti aku yang sentiasa mengharapkan doraemon dtg . Wikikiki * 

Peace !
Okay , yang Nana tuu nama panjang pun Intan jugak ! Dia memang lembut , tapi jgn pandang rendah ea , cikgu pun boleh terdiam kalau dengar dia menjerit , wehehehe , biasalah perempuan yang hati betul-II mcm perempuan , suka warna pink! Errr , Mai , don't know why rmai kata muka aku dgn Mai ada iras . Eh ye kee ? Cikgu kata macam tuu , mak cik kantin kata macm tu , eyhh , mana ada ! Kita lagi comel lah? *kay perasan kejap, yelaa , siapa lagi nak memuji diri ini kalau bukan diri sndiri :( Ceyhh .

Ha , yang nii mcm hero tonjet ni pulak pon besties ., Start dari cik ayin kita ea . Okay , tarik nafas dulu . Ayin , dia memang ganas ! Okay , ayin paling bersosial berbanding kami . Bukan lah SO SIAL tuu , mksudnyaa , famous lah . Yelaa , ayin budak fixie , stakat bawak fixie dkat temerloh dgn abg-II panas tuu perkara biasa lah ! Terror shuffle dan seangkatan dengannya . Okay , ayin mmg kuat , pernah skali dia bergaduh terok dgn gangster gemok tu smpai gangster tu kalah vs. terdiam.  Yelaa budak silat :) Dia lah pemrotect aku :) Dulu tomboy tapi alhamdulillah sekarang hati dah ada waterfall . Lpe pulak , minah neyy olahragawati sekolah . Hebat gila bola baling dah smpai tahap kebangsaan dah . Inikan lagi bola jaringkan . Smua dia boleh lah . Lari pun , minyak cap apa yg dia pkai smpai laju sgt . (Cerita psl minah nii pon dah nak sejam) HAHah , Balkis  , kuat majok tapi suka dipujuk :) Elelele , ney mulut mcm nenek kebayan jugak ! Panas ~ Satu genglah dgn ika . Etot , nama sbenar Fakhirah , tapi disebabkan saiznya yg comel itu mengakibatkan dirinya digelar etot olehku dan kawan-II ku menjadi pengikutnyaa . Ketot-II ponn jagoh bola baling macm ayin . Hebat even tak standing ayin . Seriouusss . *Auni pnyeri gambar jee . HEHEHE

Abaikan kaki budak comel tu :)

Ha, kalau ada heroin mesti ada hero kan . Kaki tu kaki aku , alah , kalau perasan , kaki aku tulah yang mmbuatkan gmbr ney nampak comel taw ! Okay , Razim a.k.a budak yang skodeng aku tuu orangnya jiwang . Hadoii , ayat-II jiwang aku ciplak dari dia lah . Hekhek , alif , hihi dia lembut sikit berbanding yang lain . Budak cerdikk neyy , entah lah , dia mmg tak prnah puas hati dgn aku . Ada jee nak carik gadoh ! Tahulah aku neyy comel . *kay perasan lagi , hhahahaha! irfan pulak , aku suka pnggil dia Libress masa tgh marah. entahlah , maybe muka dia mcm libress kod , hahaha .*kejam tak aku? aku pun hairan bin ajaib lah , muka dia rmai peminat . Sukar dipercayai kan kan ? Tapi tak dpt dinafikan lagii , dia dulu ketua rumah bendahara(biru , yaitu rumah sukan ku . Heyy apa malang lah aku jadik penolong nyaa . BHAHAHAH ! Syakir si mulut laser ! Heyy , nakal dan si pengganggu wanita , nasib baiklah aku tidak terlalu wanita . that's why dia tak selalu kacau aku *wink !

Okayy , aku sayang moment-II aku bersama diorang . Moment menyorok blakang alamari tyme nak kna cucuk , ketuk ketampi sama-II , semua .. But it;s look like all of it would never be again.. Aku dah membesar sama seperti mereka . Ingatkan mahu truskan kebesaran aku tuu ke sekolah yang sama tapi SBPi Temerloh memanggil aku menyebabkan aku berpisah dgn diorang . Aku tak pernah lupakan mereka even in a single moment dan sentiasa berdoa agar mereka sntisa menginngatiku . 


Okay , nampak gadis cun di atas . Yaa , she's beyla :) Tahu , aku seronok bila panggil dia beyl . dan jawapannya sentiasa buat aku tersenyum "What The Bell-II?!!" Hahaha . Dia Hot :) Haha mulut dia jugak seperti nenek kebayan ! Haha , bongok itu biasa . Tapi jangan judge orang dari luaran , beyla orangnya baik . aku tahu itu . She's always be by my side :)


Mereka dua orang ni jugak orang yang sanggup menghabiskan masa mereka bersama saya di Bahaman ! Okay , yang pkai baju putih tuu Era namanyaa . She's mature :) Dia bagaikan kakak kami . Ramai pakwee woo . Yang baju merah tu mmg sekepala dgn aku . Otak Yellow , tahap bg orang muda . bukan blue ea . We;re not like that ! Hahah , yaa ., Beyla , Eyra dan Nysa lah besties aku di Bahaman . Actually , ada lagi sorang , Fatini ., Tapi dia tidak rapat dgn kami stelah berpecah klas . Sad story , aku seorang jee klas lain . Mereka bertiga kelas sama ! Oh tak fair ! Dan disebabkan merekalah tercetuslah nama Aliot :D

Tgh syok-II dok bahaman , tiba-II SBPiT panggil aku . Uwarghh , mcm mayat hidup jee aku duduk kat situu . Akhirnya aku hidup semula setelah bertemu dgan mereka ! 
Mereka ialah =


Yaa , kami berlima :) Tapi selalu berempat ! Tapi dua orang lagi cerita di bawah . Hehehe ,. Sakai, she's my beautiful . Cantik orangnyaa , ney boleh masok geng Beyl , Ika n Balkis . Hadoii , mulut mengalahkan kakak tua . Tapi dia sangat memahami aku . Yee , even kami berlima , tapi ada bab luahan hati ada bhg-II kecil . Like aku dgn sakai , wanai dgn ecah , and emmy dgn Sol ! Sol pulak , hadoii , pntang nmpak jejaka idaman melaya , mulalah mata keluar simbol ♥ . So , kalau ada pakwe handsome jgn bwk jumpa Sol . Heheheh , 


Okay , yang pkai cpekmata tulah Wanai atau nama sbenarnya Wani ! Haha , berkat aku bg nama tuu , smpai skrang melekat smua pnggil dia Wanai ! Padan muka . Wahaha . Mcm nama org negro kan ? Jahat tak akuu . Alahh , pnggilan manja-II . Mknanya smua nk bmanja-II lah tuu , Wanai ni sgt comel . Walau pun dia paling tua antara kami tapi prangai dia jelas tak matang lansong ! Dia dengan ecah(yang sebelah tu) , fanatik korea . Yupp , always korea . Hadoii ;; Ney kentut bau telo *Oh, sorry dear , terkantoikan pulak .. Heheh , tapi wanai pandai . Dia kentut dia diamm jee . Hahahah 
Okayy , Ecah ibarat kan kakak kami . Dia paling berwibawa lah berbanding kami yang smemangnya prangai mcm bangang neyy . Bab hafal surah dia memang boleh diharapkan . Not like us , hafal mmg hafal , tapi bila pndang muka ustaz bila nak ditasmi' tuu automatic hilang .  Ustaz handsome sangat kot . Hehehe / 

 . . Tanpa dia aku rasa aku takkan masuk Sbpi skrang , jujur aku kata , aku start rjin belajar stelah berjumpa dgn dia . Start rajin solat lepas jumpa dia . Yayayaya , aku terlalu rpt dgn dia , tahu masa cuti sekolah 2 tahun lpas , dia duduk rmah aku sebulan ! Mmg akrab lah kan ? Smpai adek dia boleh kata "G lah jadik anak mejar teros" Bhahaha , rumah dekat jee . Slalu lah g rumah dia tapi tidur rmah aku :P Dan dgn dialah aku selalu bergusti , Kami calon WWE akan dtg . Yeahhh The Leeyot dgn Ciah Sina :)
Dia ialah :-

Che Nor Assiah :)

The last one. Orang yang sangat memahami aku . Yang awal nya dibenci ketat oleh aku . Tak sangka boleh jadik sahabat akhirnya . Aku sangat berterima kasih dekat dia cause he make me realize that i never alone . Always be by my side even the situation is too bad . Orangnya diberi nama Emil Nur Haiqal Hayter bin Hairy Zulqarnain Hayter . Huh , budak nii sangat nakal juga bijak menggunakan kesempatan . Mentang-II lah , muka kacukan , senang lah nak petik jari petik wanita-II hot disisi . Selamat aku tak terjerat jee . Bhahaha . Serious , 2 kali sminggu wajib tuka woo . Tapi , dalaman nya alhamdulillah , masih boleh dipuji . Solat dijaga rapi . Mengaji pun sama . Cumaa , tahap kenakalan lah melampau sikit . Dia jugak orang yang berjaya menyelamatkan aku dari pelbagai aspek . Tulah kan , tak sangka . Orang yang aku benci gila-II dulu adalah orang yang sangat bermakna untuk aku . Mana tak benci nya , dia membuatkan besties-II aku lari juz smata-mata nak tackle dia . Hadoii --' Dulu dekat skrang jauh . Dulu depan mata sekarang batang hidung pun takdee . Dia dah jauhh , jauh di amsterdam . Tinggallah aku dekat sini . Hmm , sahabat oh sahabat . Aku rinduu gila dekat dia :( Pepon , hope our friendship will be forever lasting :)

Ya , hidup aku takkan sempurna tanpa mereka . Mereka telah memenuhi ruang kosong dalam diri aku . Hilang salah satu daripada mereka maka hilanglah satu bahagian hati aku . InsyaAllah dgn izin Allah , aku akan cuba perthankan persahabatan ini hingga ke akhir hayat . We are friends for live :)