" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





I Want To Change .}
Saturday 28 July 2012 | 08:15 | 0Comment




Assalamualaikum . Macam mane ramadhan ney ? Puasa tak ? Alhamdulillah kepada yang puasa . Korang memang oshemmm :) Hmm , pada malam yang indah lagi mulia ini .. Saya Nur'Aliah binti Zainuddin a.k.a Leeyot  mahu mencoretkan beberapa kata hati . Ohh tidakk ! Apa aku merepek malam-II neyy . What happen to me ?

Okay, serious now.. Hmmm .. Actually aku nak tulis pasal .. Hmm .. Macam mana eyhh ? aku sebenarnyaa .. nak berubah .. Maksud aku , nak jadik lebih baik daripada sekarang. Ye aku sedar .. aku nie nakal . Cikgu ajar dalam kelas aku buat tahi mata *kantoi . Ah, apa aku kesah . Kenyataan kan ? Orang suruh beratur aku sebok dok memotong . Cikgu bagi ucapan kat depan , aku kacau kawan dekat sebelah . Kadang-II pengawas pun aku hentam jee ajak borak . Ambek kau , kan dah kena ambek nama . HEHEHE . 

That's why aku nak berubah .. Perempuan apa lah aku nikan ? Kadang-II , aku macam jealous tengok perempuan yang woww , ayuu . Sedangkan aku ? Wow jauh rumah dari KFC . Yelahh . AKu takde ciri perempuan sgt punn walaupun jantina aku memang sah Perempuan . Okay , checklist ea . Suara aku ? Mcm amy search daa . Bdan aku katang boh ! Eh ye kee ? Ade lah sikit muscle tuu , Yelaa budak kuad ! HAHAH Kaki berbulu . Sendawa kuad . Heee , tak reti nak cover lansung ! Apa daa . Hmm , apa lagii . Ha , volume suara aku rasanya , kalau tak pakai microphone pun satu sekolah boleh dengar . Entahlahh , masa tgh ckp tuu , suara hati aku mcm kata :-

"Leeyot , suara kau tu slow sgt bai . Kuad ah siked !"

Rasa tercabar you know . HAHAH , amek lah . Kdng-II ckp dlm telepon , brape org dah tgor , Leeyot ckp slow siked . K, fine ! Bukan aku tak mensyukuri dgn apa yang aku ada . Aku bersyukur sgt . Dan aku terima Qada' dan Qadar Allah , Tapi kdng-II bila tgok orang yang sejuk mata memandang tuu mcm ter'berk siked .. Knapalah aku tak jadik mcm dia ..  Tu yang terlintas even aku tak berniat pun nak mempertikaikan segalanya ..

Berdosa tak aku ? Minta diampunkan Ya Allah :') . Tapi , aku rasa .. Better kod aku jadik Aliot yang sekarang . Boleh mengelakkan drpd maksiat . Betul tak ? Yelaa , kalau aku jadik ayu nnti rmai pulak tergoda . Aceceh , brangan ! Haha , Maybe , aku akan cuba untuk jadi Aliot yang solehah tapi bukan Aliot yang ayu . Yea , aku akan jaga fitrah aku dengan lelaki . Aku akan cakap mcm singa . Bgi diorang spring siked , bertaubat tak nak ckp dgn aku .. Know what , kalau kita melenggokan suara hingga menyebabkan lelaki tergoda itu dianggap aurat . Sma lah mcm kita mndedahkan auratkan . So jawapan nye dapat dosa ? -Ohh aku tidak mahuu , 

Apepun , doakan aku yeaa supaya boleh jadik perempuan yang solehah dan juga perempuan yang ayu , Yelahh semua lelaki nak perempuan yang ayu sebgai bidadari mereka kan kan kan ? Hehehe ,Thanks ya . Salam malam ramadhan :) 

I'm trying to be the best !