" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Friends , were you there ?}
Sunday 3 June 2012 | 05:50 | 0Comment


Assalamualaikum kawan <3 . 
Hari ni sehad tak ? Memandangkan sekarang cuaca memang agak HOTT kan? I mean tak menentu , Hewww , okayy . Today , i want to talk about friend . Do you know what the mean of it? Okayy, good. Hmm . Kenapa ea, aku rasa macam aku keseorangan dlm dunia ni even aku ada rmai kawan . Kawan baik pulak tu! Macam aku niey tak wujud.. Lupakah mereka pada aku? Hmm , hampa bin kecewa lah kan kalau mereka lupakan aku .. 

Aku perlukan ini
Saidina Ali pun pernah berkata :-

"selemah-lemah manusia ialah orang yang tak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu ialah orang yang mensia-siakan sahabat yang telah dicari"

Hmm , serious aku terasa kalau diorang cerita pasal kawan baru diorang yang Oshemmm.. Macam aku niey dah tak penting dlm hidup diorang walhal aku sentiasa semad dlm hati aku yang koranglah sahabat aku .. Duduk menung pun sebab korang lah . Aku termenung time kita main kejar-II , time kita makan dekat kantin, time kita letak garam dlm botol budak yang kita anti, macam-II lah ! Tapi ada yang ingatkan kata . Manis mulut dalam bicara . Rindu aku lahh tapi ada ke msg aku . Kena tunggu aku yang msg dulu . Heyyy mcm aku neyy perigi cari timba . Oshemm nye korang ! Dapat buat aku mcm neyy . K.. Seroius terasaa . Hmm . Maafkan aku, maybe salah aku sebab tak dapat pertahankan persahabatan ini . Yee, mmg semua aku sorang kena pertahankan kan? Oww , baiklah! 

Stopped. Assalamualaikum ;')