" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Condolence, Yasmin J ..☹}
Monday 4 June 2012 | 02:39 | 0Comment


Assalamualaikum reader.. 
Hmm , hari ni topic dia agk mnyedihkannn ! ;'( Before that sedekahkan al-Fatihah terrlebih dahulu kepada Kak Yasmin Hunwick(nama samaran).. atau nama sebenarnya Yasmin Johan Eusoffe. hmm ,, kenal tak ? kalau tak kenal .. inilah dia orangnyaaa ..


Cantik bukann? 

Hee , kak Yasmin nie kacukan Melayu-Inggeris.. Tgok adek diaa pun comel <3 ! Dia ni sebenarnya penlis blogger . Even aku tak kenal diaa tapi aku tahu , she's the nice one ! Hmm , sebak lahh ., Sedangkan aku yang baru kenal dia niee ponn dah rasa sedih apatah lgg family diaa kan kan kan ? Hmm .. Dgr cerita dia kena langgar lari .



 Tapi aku tak tahuu , tu juz dgr jee .. Tak dpt kepastian punn ,, Tahu tak , sebelum dia pergi meniinggalkan kita semua ,, dia ada post dekat twitter :-


Ada sekali tuu arwah Kak Yasmin ada bermimpi perkara-II yang pelik sehinggakan dia takut nak tidur :-




Sedihnyaa .. Hmmm . Moga rohh dia dicucuri rahmatt .. Hmmm ,, nak lebih tahu mengenai arwah Kak Yasmin ,, korang boleh stalk bloh iyee .. 


http://www.misschronicz.blogspot.com/

HA ! Tulahh link belogg Arwah Kak Yasmin .. Okayy . Mood aku terus hilang ! Aku hanya mmapu berdoa agar roh arwah Kak Yasmin dicucuri rahmat .. Assalamualaikum . ;')