" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





18 June 2012}
Monday 25 June 2012 | 02:59 | 0Comment



Tarikh tu buat jantung aku terhenti buat seketika.. Kesedihan aku terasa sangat.. Jantung aku yang keras nie terasa lembut sikit.. Terima kasih Ustaz Abu, bagi kesedaran dekat seorang hamba Allah yang bernama Aliah ini.. Aku sedar, aku dah terslah memilih lngkah sebelum ini, menjadi diri aku yang duku bukanlah antara kalangan yang istimewa di sisi Allah.. Mata meliar mencari "someone special" di hati sednagkan aku tahu yang aku dah ada yang lebih special iaitu Allah . Mengata orang sedangkan aku sendiri tak sedar yang aku ter'ngumpat' diri aku sendiri.. Aku manusia biasa, tak lari dari membuat kesilapan .. Kata-II ustaz amat hebat sehingga berjaya menitiskan air mata perempuan berhati batu seperti aku.. Aku mengaku, aku memang nakal, tapi senakal-nakal aku pun aku ttp syg Allah dan kaum kerabat aku especiall family aku even kdng-II aku terasa jika mereka lebih melebihka yg lain sdgkan aku anak mereka.. Penemuan aku dan ustaz pada minggu ini adalah yang teristimewa.. Dari awal pembicaraan ustaz sudah mencuit hati aku.. Ustaz ada kata :



Orang mcam kamunilah, 10 thun akan dtg msanya suram..

Ya Allah teruk sangtat ke aku nii ? pada saat tu aku teringat .. Dulu masa dlm darjah macm tulah ,. aku selalu berdiri di hadapan kawan-II , adek-II atasn contoh yang baik, rajin terpimpinlah .. tapi sekrang ? Aku berdiri di hadapan mereka atas alasan yang teruk di hadapan pandangan budak sbp macm aku iaitu tak hafal surah dgn alasn aku surah pnjanglah.. bnyak sgt alasan.. Tapi sedarkah aku,, dengan surah tulah dpt membmbing aku ke arah mndekatkan diri dgn Allah . Maafkan aku Ya Allah, emak, ayah ..n ustaz abu.. Mulai pada hari ini , 17 Jun 2012 pada pukul 10:20 mnit pagi .. insyaAllah aku akan berubah dengan izinnya .. Aminn ~