" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





U Drive Me Crazy , Jack Dawson !}
Monday 28 May 2012 | 07:08 | 0Comment



Today , dengan hati yang agak HOT , aku nak story cikit pasal Ex-boyfriend aku yang telah dirampas oleh Rose  Dewitt Bukkater 100 tahun yang lepas .. Hmm ,, kenapa panas sngt ney ? Takkan panas sebb pakwe dirampas oleh Rose kod? -Actually bukan panas sbb rose rmpas jack drpada aku, lagipun aku yang melepaskan Jack kepd Rose lepas Harry Styles dtg merayu nak couples dgn aku .. Kesian tgok Rose merayu-rayu tpikat dgn pakwe aku . oleh kerana dah bosan dgn Jack aku pun melepaskannya .. Hahaha (BERANGAN) . 

Okay, back to topic, actually , aku panas sebab ,, 'cuba korang tgok gambar di bawah :-



JACK IS BACK?!!
Titanic 2? Jack is back? Engkau tahu aku merana gila lepas tahu yang Rose tu tak pandai jaga Jack baik-II?! So, bila dah dpt tahu yang Jack ni kembali, apa lagi .. Rasa nak meletupp ! Tapi tak jadik sebab nak kembali kpd Jack semula .. Lepas tu, tercetuslah nama Aelly Dawson . Tak gitu ? Har-III ! Okay-II , aku pun apa lagi . betulkah .. betulkah .. betulkah .. Hmm , aku terjumpa video neyyhh ,,


Dan .. video nilah yang membuatkan hati aku semakin percaya ,, bahawa cerita neyy wujudd .. Lagipunn . lpas tak lepas crik full movie confirm search maklumat dia pulak ken? 

Dann , jawapan nye memang memberansangkan otak aku betul ! 

Tgokk neyyy !! 

Pergghh  ,, gile debomm aku kat situ .. Punyalah berangan nak tegok balik muka Ex aku .. Niey semua Rose punya pasal lah . aku dah ckp, naik Titanic tu ajak aku , tulah degil , takut sgt Jack tu ikut aku jump sekali ,, Haisshh --' , Hmm ,, kecewes doe tak de .. Tapi kan , kalau cerita tu betul wujud confirm best gilaa ,, .. But it impossible now .. memang tak lah kan kalau nak buat Jack tu back ,, Yelahh .. Jack tu dah tua sekarng .. 

Perrg,, Pujaan Hatiku ketika muda.

                                                  

haa, yang tua nie, Rose punya pujaan hati.. Aku punya yang muda jee . Tahap frust aku melambong neeyy . Kenapa tak dek ! Frusst sgt ., Jadi ,, Titanic 2- Jack is back hanyalah kenangan ..

So, Jack Will Never be Back !!