" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Be happy, my friend. ✿}
Friday 11 May 2012 | 09:22 | 0Comment


Kehidupan tu tak adilkan? 

Pantaskah aku untuk berkata begitu? Macam tak pernah bersyukurkan kan kan? Bukan mcm tuh maksud aku . hmmmmmm . Hari ni, perkara yang membuatkan aku rajin ialah .. kerana , aku terfikir . Kekadang aku selalu salahkan takdir . i mean that .. urghh . mcm ni .. 




"Kenapalah aku masuk asrama?" *mengeluh
tapi aku tak sedar yang aku memang patut duduk asrama . tengok kalau duduk rumah, entah mana pergi nya solat . asyik dokk main laptop jee kan kan kan ? Takde kerja lain! Duduk asrama , teratur ! Sebenarnya tu, baru mukadimah . Hehehe.

Ceritanya bermula begini ,, aku sebenarnya rasa tongoi sangat sebab haish , kerja asyik mengeluh jaakk ! Aku cuba bandingkan kehidupan aku dengan sahabat-II di sekeliling aku . Barulah aku tahu . Aku ni tergolong dalaam golongan org yg bertuah sgt ! Terima kasih Ya Allah . Kawan aku, ada yg takde bapak , ada yag tade mak . sedangkan aku ? Semua masih ada . Diorang tetap kuat jalani hidup diorang . Aku rasa , kalau aku di tempat diorang , dah lama kaku dekat satu tempat jee yaitu GRAVE . 

Serious aku kata, aku rasa beban yang diorang tanggung datang dekat aku . Aku rasa aku sedang memikul satu beban sekarang nieyhh . Lepas dia story pasal kehidupan dia, aku asyik ingat pasal dia jee,, Sahabat kesian nya kau . 

kisah hidup dia sadis sangat . ;'( . Aku rasa aku tak patut cerita .. tapi entah ., kawan ,, kuatlah kan .. Kini aku tahu mengapa dia sering termenung .. 

"Walaupun kini kita berjauhan , tapi aku tetap doakan kau semoga berada dalam keadaan yang selamat dan aman . Berbahagialah wahai sahabat. aku sentiasa berada di hati kau walaupun tiada di sisi ."