" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Can I Be ur?}
Friday 18 May 2012 | 01:23 | 0Comment



Ha ! Hari ni budak asrama nieey dapat pulang ke rumah dgn gembiranya .. tahu ark sebb ap ? sebab .. air takdee ! Heeee~ Actually aku yg rmahnye agk dkat ney rse seronok sgt ! Tapi ksian lak yg jauh tu .. skarang ada tiga org budok ikot aku pulng ke mahligai terindahku ini . aceceh~ #wink! 
rasa bersyukur gila . dpt lah merasai jadik mcm skolah harian byase 2 kali . hew-III . (Jangan Jeles) 

Hari ni apa topik kita ea? 'Can I Be Ur? What's that mean? sebenarnya kan .. dekat skolah aku rmai senior handsome .. peeeweeet~ tapi dlm sorang-II tu, aku ad tpikat dgn sorang mamat nieyhh , hmmm .. ntah , nk katakan dia yg ter'handsome' tak jugak , nak kata kan dia tak handsome , uhh bodohnya aku ! Dialah lelaki pertama yang berjaya mmbuatkan aku budak yang baik nii nakal ! Hahahah ! 

Sebelum aku cerita ttg knakalan aku, better aku cerita ciri-II and sifat dye dulu , (bajet tahu) ! >_< ! dari pemerhatian aku , dye seorang yang alim , putih , mmg cukuplah kalau nak ckp handsome ! dye tak pernah tgur prempuan , prmpun yg sll kacau dye adelah .. ! ha ! tgokk . dye .. pergghh ! errrrr~ gerammm ! ade je yg sebok minat dye . kalau sorang takpe gak ! nieyy rmaiii ! smua form ada walaupun dye baru f3 . 

Nak tahu tak knapa aku ckp dye alim ? bg tahu neeyy , aytu kan . mase smua tgh takde .. aku dgn ade lah kwan aku ney, curik-II masuk klas dye .. bkan nk mncuri taw tapi mahu mlihat jeee~ Sejuk perut mak dye ngndungkan dye ,, dlm beg dye , pergghh smua buku islam .. bwah meja lak, ada buku pasal Rasullulah lah ., i'm very proud of him <3 ! patutlah dye cerdik .. bngge aku suka kau ! aku tahu kau tak tahu pun yg aku wujud dkt skolah tu tapi ad aku kesah? stiap bnda yg aku tahu aku akan cntik aslkn mngenai dia .. 

tapi, kdng-II aku terfikir, dia ni dahlah handsome, mesti dah berpunya, eh-II .. dye kan badar tapi tak mustahilkan? hmmm.. sedihh ,, kalau dia ada suka org lain , habis aku nk suka siapa lpas niee.  tak pelah , aku dah lama sedar, aku suka dia walau tahap gunung everest sekalipun , dye ttp takkan jadik milik aku .. aku je yg melebih .. ntah lah . aku bukan cintakan dia, aku just suka tapi bila lalu sbelah dye, perh degup detak detuk jntung aku neyy . aku happy sgt kalau aku ad persamaan dgn dia tap kalau check betul-II perbezaan mengatasi segalanya . nak buat mcm mana , aku redha :') . Semoga dia sentiasa bahagia . Amin !