" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





P.E.O.P.L.E}
Saturday, 10 March 2012 | 20:44 | 0Comment


hai hoi hui ! lame tak update kan ? hehehe . (Budak Busy) -eee . tolonglah , bz lah sgt . hahah , bz buat taik mata .. knp ? tak percya ke ? u must trust it . aku kan pemalash ! haha .. okay . back to the topic . people . in malay we called as manusia . korang tahu manusia tu apa ? ha ? tak tahu ? google g ! okay , yang dah tahu .. mesti pelik . apa mood aku tulis pasal manusia lak nie ? tak de mende lain ke ? erhh . bio aa . kita yg nk buat . none of ur buisness! 

hmmm . manusia selalu akan berubah-rubah kan ? tak pernah setia ada diri sendiri . aceceh . haha . memang lah suatu perubahan tu kadang-II baik . yewlah berubah dari baik kepada yang terbaik . tapi . kalau berubah dari yang terbaik kepada terburuk pulak macam mana . haishh .. tu lah . kdng-II bnda tu semua trpngaruh dri kawan sendiri kan . ttapi tak boleh salah kan kawan jugak .. yew aa ..  kdng-II hati kita nie yang bong sebab nak ikut sgt perkara-II yg buruk . sedangkan kita boleh fikir yang mana yang buruk yyang mana yang baik .

kalau fikir balik , kita selalu nampa benda yang buruk tu seronok tapi benda yang baik tu membosankan kan ? tapi , kalau difikir secara menjauh ,, benda seronok tulah yang membawa padah kan ? hmmm .. baru mukadimah je niryhhh .. hehehe ,,

sebenarnya , aku tekan keyboard nie pun melalui pengalaman aku sendiri .. ha , tulah kuat sgt main internet kan dah jadik pemalas tahap kritikal dah ni ! .. hahaha . (jangan bg tahu org lain aku ni pemalas) #wink ! tapi tu separuh yewp . yew lah . aku baru masuk alam remaja kan ? baru nak mengenali dunia remaja .. semua dah berubah .. dapat kawan baru .. dapat kawan baru ? kita pun tak kenal lagi sikap dia macam mana kan .. dah kwan lama sikit baru kita tersedar yang kita tersalah pilih kwan .. mujur aku tak terikut hasutan-II yng diajak .. bluerrk . baru f0rm 1 berk . tapi prangai mngalahka f0rm 4 .. aigoo .. 

mulalah , rindu dekat kwan lama yg selalu ad sisi . mmg betul kata org, shabat lama takkan mudah ditukar ganti .. bg aku betul .. tak tahu bg diorang pulak kan ? baru ni , aku dgr cerita, salah seorang dari kwan aku dah berubah .. makin gedik .. bercampur dgn geng budak mana entah .. aiseyman .. kenapa macam tu ? aku tk na kawan aku berubah .. aku nak kawan aku yang dulu ,, syg kan .. kalau lah dapt putarkan masa .. aku bertambh pans biile tau dia raapat dgn budak .. eerrkk ! aku sndiiri tak brapa berkenan ! 

hurmm .. semuanya aku serahhkan kepada Allah ... moga-II dia akan kemali berubah seperti dahulu .. seorang yang periang . semestinya dan seorang yg tak GEDIK ! amin ! aku bukan sesiapa untuk mengubah dia .. moga-II doa aku dimakbulkan .. apa yg aku takut .. aku kehilangan dia ..