" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





"Our moment Live Together"}
Saturday 17 March 2012 | 10:06 | 0Comment


Cuti dah semakin meninggalkan kitakan kan kan ? ready naik sekolah ? baguslah kalau dah ready . yang tak ready lagi tuh , high five sikit . Yeay ! kita geng ! aku pun belum puas lagi bangun lambat niii ~ alaaaa.. uerwwkk ... nak buat macam mana ? hmmm .. study lah aliah .. kata nak belajar jauh-II .. 

hmm .. cuti ni .. berlalu begitu saja.. masa .. cepatnya berjalan . kenapa bila aku duduk asrama masa lambat sangat berjalan ? ngeng-III .. aku rasa macam .. hmmm .. susah nak cakap .. tiada apa yang menarik cuti ni ... tapi ,, dalam ketidakmenarikan tu,, telah diwarnai oleh moment yang berharga dalam hidup aku .. akan aku albumkan dalam memori di kepalaku ,, 

Terima kasih kawan-II ku, yang sanggup menghabiskan masa korang bersamaku.. walaupun ada yang tak dapat berkumpul bersama, namun.. cukuplah. aku dah rasa sangat bahagia bila dapat bersama korang walaupun bukan semua.. moment yang berharga tu, takkan nak biarkan begitu saja .. buan dalam kotak pemikirann aku je penuh taw .. memori kad pun sama ! 

JENG JENG JENG .. ! ! !

Aliah'Z ! kau di mana? -Kalau aku join sekali mcm mna gmbr ditangkap?-



Sedap-II dok snap sana, dok snap sini .. tiba-II ;-

Pakcik tu, Macho.. Fuhh! Seksiii . Bergaya habis!
 















Kami pun apa lagi .. 

Weyh-III ! Cepat-III ! Duuduk posisi masing-II !!

Jadik Patung!-saja nak pikat pakcik tu.. ngeh-III
aishh ! tak puas hati ni . pakcik pun dapat bergambar . Aku nak jugak !! uwerrkkk~ Oleh kerana kesian kan budak yang bernama Aliah ni , mereka pun meng'snap' lah gambar den ditemani oleh Cik MAIZATUL MUHAIRA kita . yeaayeeyaa .. 

dua pun jadilah ! CHESS !



















Tomorrow day, Cik Etot saya jemput kami ke rumah dia . buat makan-II . malangnya .. aku, intan dan balkis saja yang dapat hadir . takpiii .. 

Werrhh! Mulakan Operasi !

Si Jelita-II ni kawan aku lah ! 

Awalnya intan balik . bosaannn .. jadik aku pun apa lagi ;-

"Etooottt , jom naik besikal!" 
"Jom! Siapa tak nak jalan kaki!" 

Siapa yang jalan kaki ye antara Aku, Etot dan Balkis . Jeng-III ~ Jawapannya ialah ;-

BalkiS!!

Heww-II . Balkislah jadik peng'snap' kami .. Nak naik fixie, tapi tinggi sangat sedangkan yang nak bawaknya .. aduiihh! berbaju kurung ! hak-III ! 

Adess, budak dua ekor ni!

Racing, racing .. dan racing lagi .. seronok kan kan kan ? kesian pulak tengok balkis penat layan adik-II ipar dia, so.. kami pun stop lah! hew-III .. dan .. tepat pada masanya .. aku pun mengangkat kaki naik kereta untuk pulang .. Erh, sejak bila pulak aku kata aku bawak kereta .. kakak aku lah datang .. hehehe . aku? muda lagi lah nak ambil lesen .. 

memang seronokkan bila dapat habiskan masa bersama-sama sahabat yang sekepala . jadi ? habiskan lah amsa anda bersama sahabat anda .. erh salah ea ? opsss.. salah-II . habiskan lah masa anda bersama keluarga tersayang ! 

Assalamualaikum ;D