" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Live Without Energy}
Wednesday 14 March 2012 | 09:16 | 0Comment



such a bored day ;(

hello readers ? how's today ? 

hurmm . sekarang tengh holiday kan kan kan ? msuk harini dah hari rabu bermakna lagi itga hari setengah akan tamat lah tempoh aku berada di rumahku syurgaku . alahai.. cepatnya masa berlalu --' . serious, sedih ! 

Kalau dekat asrama confirm sekarang ni aku akan cakap macam ni ;
-Lah, baru hari Rabu ke? Lambatnya lagi hari Jumaat!!
Kalau dekat rumah confirm sekarang ni aku akan cakap macam ni ;
-Laaaa, dah hari Rabu ke? Cepatnya hari Ahad!!

dari sini, dapat tahu kan.. aku kureng suka duduk asrama. -memang pun. tapi jelaslah terpampang lebih banyak kebaikan aku duduk asrama dari duduk rumah. so, terima kenyataan jolah ! hmmm.. hidup ini kadang kala membosankan kan? aku selalu berangan-angan nak jadik macam barbie ! aceceh . hulk! hahaha . (macam budak kecik! Kantoi kuat tengiok cerita barbie) . hahaha ! kuat tengok tu tak lah ken tapi pernah tegok tu adalah ken.. perhatikan kehidupan sekeliling diorang.. hidup dalam .. perrhh ! such a wonderful world ! indaah nyaaa.... XD ! tapi aku tahuulahh,, angan semata-mata.. kalau diorang hidup menderita pun sekejap yewp lepas tuh mesti ada putera raja datang propose kan ? agagagga .. tolan ayer liur den..

apapun, cuti niey macam terasa kosong je.. kenapa pulak? bukan ke aku orang yang paling beria nak balik minggu lepas? hmmm .. memanglah.. tapi.. aku dah simpan angan-II dah na habiskan cuti aku dengan emak,ayah dan kedua orang kakak-II ku tersayang.. siap dah buat planner lagi nak buat itu ini .. malangnya, kakak aku yang tengah tu tak cuti seminggu macam aku.. aku terlupa yang kali ni cuti sekolah bukan cuti thaipusam ke pape ke.. sedangkan akk aku tu belajar.. aigoo~ patah harapan.. aku terbayangkan sweet moment yang kami sekeluarga lakukan bersama-II dulu.. semasa semua berkumpul.. semakin lama semakin terasa kosong hidup aku.. 

kehidupan.. kena belajar melepaskan.. demi kejayaan.. arghh! walau apa yang aku buat aku tetap rindu kenangan bersama.. peritkan jalani kehidupan tanpa orang tersyang., aku terfikir jugak, macam mana orang yang telah kematian salah seorang atau lebih ahli keluarga mereka tu boleh teruskan kehidupan.. sedangkan aku,, kakak baru pergi belajar jauh sikit dah menggelabah ! kuatnya mereka.. Aku pun nak jadi kuat macam mereka.. aku rasa kalau aku ditempat mereka,, aku dah tak boleh nak buat apa dah . KAKU ! 

sebab tu, aku selalu berdoa.. Biarlah aku yang ditimpa bala dan musibah asalkan keluarga aku dan orang-II tersayang berada dalam keadaan yang aman dan selamat.. Ayah kwan aku yang meninggal pun aku yang menangis mengalahkan anak mereka.. bwahahak.. ! 

"Semoga semua orang yang berada dalam keadaan selamat sejahtera! Dan.. Semoga Allah menempatkan Kita di kalangan orang-II yang Beriman" =')

assalamualaikum ;)