" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Suit Of Dreamin'}
Wednesday 8 February 2012 | 04:18 | 0Comment


impi? angan? aku rasa . perkataan ni mesti ada melekat di segenap hati kita kan kan kan ? besar nanti nak jadik ape ye? -nak jadik bini Azzam boleh tak? nak belaja dekat Norway boleh tak? pad aku 'DREAMING' terbahagi kepada dua makna . satu mana yang mat mendalam dan satu lagi makna yang amat menyeronokkan ! -ek erleyh, apa benda yang bezanya. sama je . maybe pada korang sama.. tpi pada aku hanya perkataan yang sama tapi mempunyai dua maksud yang berbeza . 

maksud pertama pada aku ialah angan . angan pada masa bezar nanti nak jadik appa yerkk? ha! mestilah kena tentukan jalan hidup dari sekarang.. ! takkan nak jadik pengutip sampah kod? memang lah kerja tu mulia tapi apa salahnya kita berusaha untuk menjadi yang lebih baik kan kan kan? aku memang tabik dekat orang yang angkut sampah pagi-II tu, huh~ tahan betul dengan bau samapah. sedangkan aku? w0w-II . amat-amatlah jauh berbeza dengan mereka . HAHA ! 0rr, takkan nak jadi Penganggur Terhormat? tnam anggur ppagi-II? nak ? 

okey, bukan tugas aku untuk menentukan kehidupan orang lain.. semuanya ada pada tangan kita sendiri. dan aku? aku pun sebenarnya tak berpa pasti nak jadik apa. mula-II rasa nak jadi angkasawati. nak rasa jugak kan ada kawan alien . The Real Alien. kawan aku memang ramai yang prngai macam alien . tapi nak jugak lah jumpa penyebar penyakit alien ni . hehek~ kadang-II rasa nak jadik Pensyarah pulop. aigoo~ habislah student-II aku nanti dapat pensayarah mcam aku . setiap hari belajar ajaran sesat ! so, nak jadik ape yerkk ? nati lah fikirkan . buat solat istikharah . 

okey, maksud yang kedua ialah .. angau atau pun berangan ! perkara yang amat menyeronokkan ! w0w . tak wajib aku kalau tak berangan ! wuhh~ ye ke ? haha ! kadang-II , penyakit tak boleh tidur mula menular dalam badan dahhh ! ha, mula lah berangan kan .. nak jatuhkan Kate untuk Dapatkan William . punyalah tak nak bermadu ? tongoikah aku ? no comment ! nak pergi date dengan Austine Mahone ke ? w0w-II .. memang lena lah aku tidur malam tuu .. euuu~ Aliah-II . perangai tak ubah-II .. lelaki Handsome je yang nak diberangankan nya . cubalah berangan kan dapat suami ustaz ke besar-II nanti diumumkan jadik ustazah ke . haisshh~ aliah jadi ustazah? habis anak murid aku . fikir lah apa yang akn jadik dekat anak murid aku . 

buat masa ni , DREAMIN' yang melekat dekat aku ialah dreamin yang ke-2 . yang pertama, tak pernah melekat k0d . huh? tak de pendirian ? w0w-II , sampai hati kata aku macam tuh ! bukan aku tak dak pendirian . aku masih mencari pekerjaan yang terbaik untuk disematkan dalam hati . ya lah, bukan mudah untuk tentukan kehidupan sekarang . mesti tentukan yang terbaik .! dan nak tentukan yang terbaik, mestlah kena dalam keadaan yang tenang ! dan aku? bap0k stress nye skang niey? pasal apa ? sebab asyik fikir macam mana nak kurang kan rasa rindu dekat family bila berjauhan nanti ! hehe~ 

okey guys ! wanna to eat ! enjoy ur life ~ puhpye !! lurve u ! thanx c0z read it ..