" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





RM 1000 000 Money Drop}
Sunday 12 February 2012 | 22:23 | 0Comment




aii, apa mimpi aku tiba-II nak tulis pasal duit nie.. adoooiii . HAHA~ actually, ayah aku yang membuatkan aku nak tulis pasal Rancangan Rm 1000,000 Money Drop ni... errhh~ aku bukan Cewek Matrek ya, skit-II pisau cukur tu adalah.. ye ke? hehehe~ mula-II cerita ni keluar tu, aku sama sekali tak berminat nak menerokai cerita tu.. serious! dah gila pertengahan baru ada feel nak tengok blik.. ye a, time aku dok mengacau dekat TV, mesti diorang tengok Rancangan nie.. 

ayah aku, memang pandai buat aku teruja,, serious, setiap kali soalan.. jawapan yang ayah aku bagi mesti betul.. juz skit je yg slah ! 10% . banyak ke ayah aku membaca? bab-II sejarah lagilah.. or maybe cause he was an official military . banyak baca pasal sejarah . erhh~ ye ke? entah.. 

so, aku cakap lah dekat ayah aku macam ni :-

Yah-III . ayah pergilah masuk mende alah ni, dengan ma, along ke angah ke! confirm kita menang punya! 
tapi kan, ayah aku tetap dengan muka blur dia.. haha ! takut nak masuk tv ke yah? kalau takut kalah. sedikit mustahil.. ayah mana takut kalah . belum cuba belum taw tau ! sudah cuba . grrr~ lu pikiak la sendiri. . sebab aku tak pernak cuba.. confirm gementark dok bersoal jawab atas pentas kan . stenng~ tengok duet tu ter'drop! urrrh` luruh semngat ! hahah~

maybe tak de jodoh kod nak pegang sejuta ringgit kan-III ? reda yewp la .. okay, stop right here . ! salam ~