" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





hmm . suffering love me ?}
Friday 24 February 2012 | 22:26 | 0Comment


sepatutnyakan, dlam perancngan hari ini aku akan  melawat akak(angah) aku . dri semalam lagi . aku dah brangan-II nak jumpa dia . ayah kata , kitorang akan tidur rumah angah .. eee tak sabar nya !  aku dah lah rindu angah dah smpai tahap kritikal dah niey . mula-II mcm tk percaya jerk masa ayah aku kata nak pergi melawat angah . ye lah . ayah aku tu bukan kaki berjalan . tiba-II bg tahu nk jmpa angah kan  wajarkah aku untuk mempercayainya ? ya, aku patut percaya .

oleh kerana, macam ttak percaya jerk, so . aku pun bnyak kali tnyakan kepastian , and the answer is still ..

"YES, WE ARE GOING TO MEET ANGAH TOMORROW"
YEayyyh ! waa . macam tak sabar yewpp .. bg tawu angah .. but she looks like doesn't like it ,

Tak payah dtg lah , angah malu lah . hehehe , beras semua dah habis . nanti dtg bwak erk ?
lerp . stakat sruhh bawa beras , okay . i;ll tell mom . bila emak dah setuju . mlm tu mak ckp ..

Adik , drp kita pergi tngok angah lebih baik kita bagi je duit tu dekat angah . angah kan tgh perlukan duit . nak gi KL pun bukan  murah . saving skit . angah pun ckp macm tu . lg pun esok kan dia ade class . 
 arghh . mane satu ni ? kalau tak nak pergi baik ta payah pergi . buat skit hati yewp . =C pagi tadi . emak cakap . tak jaadik pergi  ! argh~ trase nye aku . tak faham ke ? aku nak habiskan masa cuti dua hari aku dgn angah . angah pun ssatu .. cakap yewp rindu tapi macam tak kisah yewp aaku taak jadik jnguk dia . macam happy yewp . smua tak faham kaan kan kan apaa yang aaku rasa ? aku bukan sesiiapa nak melawan . tak pelah . redha laah .. orng cakap tak takan aku nak cakp ye . aku TEERAASA ! baru ingatkan na ubat rindu . lpas nie , 4 minggu lagi baru aku boleh balik .. lama nye lagi .. angah pulaak kata naak jenguk aku . sstakat nak jenguk , ingat boleh ke nak ubat rinndu . ? aku naak haabiskan masa bersama .. tak pelah .. nak buat mcm mana ? biarlah ,, aku macam patug je kan .. tak boleh nak buat ape-II .. duduk asrama terpaksa .. tak nak haampaakan diorang .. aku dahlh tgh sedih .. hughh ~ hidup-II ..