" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





fact of ME}
Tuesday 7 February 2012 | 06:01 | 0Comment


hola guys ? cam mana ? sihat ? alhamdulillah . as ususal .. tak sehad ? go to bed lah ! aku selalu terfikir .dan berfikir . kadang-II aku selalu dengar yang orang kata susah untuk memahami aku dan kadang-II aku ada dengar orang kata aku mudah difahami.. kadang-II juga aku ada dengar orang kata aku perahsia . oh, really ? aku sendiri tak perasan yang sebenarnya aku perahsia .. apa yang menyebabkan orang kata aku perahsia ye ? and apa punca korang kata aku susah difahami ? 

bab-II kata aku macam tu, aku boleh tahan sebab bukan nye apa sangat kan . setakat cakap aku susah untuk difahami.. maybe tak rapat dengan aku kot? ssah nak difahami.. tapi.. bab-II kata blakang memang tak aa kan ? pernah ke rasa penampo cap Aliah'Z ? tak pernah ? nak rasa ? let see . buatlah benda-II yang boleh mengeluarkan tanduk aku. memang bukan aliah'z lah kalau penyabar . yes! aku panas baran . tapi, boleh dicontrol dengan cara yang betul . seperti .. pujukan ! w0w, mudahnya aku jatuh dalam rayuan ! aliah-II , haha . salah satu sikap natural aku . haha kantoii ! 

aku pun bukan lah baik sangat macam malaikat dan aku juga tak jahat macam setan ! yang tengah-II je . nakal . tu pun nakal sikit okey ? tak bnyak ! slah satu sikap yang boleh dibanggakan , aku boleh genggam erat rahsia korang .. yupp .rahsia mereka ada di tangan aku . kdng-II ada mereka yang mngutuk sahabt sendiri dari belakang . story-II dekat aku membuatkan aku tertanya, adakah mereka juga selalu mengutk aku dari belakang ? huhtt~ maybe ya kod kan .. tapi siapalah aku nak cerita-II apa yang mereka cerita dekat orang lain . memang bukan aku lah kan .. aku benci kalau kita bergaduh !! 

aku suka budak-II ! entah sejak bilerw budak yang konon ala-II gangster ni boleyh cair dengan budak-II kecik . haha ! adik saya ramai yow ! walau angkat saja ~ haha .. hanya mamapu mengangkat dan tidak mapu mendukung . dan second confirm lah aku pantang nampak laki handsome kan ! uhh~ boleh gila aku bila nampak orang handsome !!! tapi aku setia .. tak de perktaan playgirl dlam kmus hidup aku . 

moto hidup aku senang . no cheer no life and sadness is a poison for me . mulai balik asrama hari tu . aku dh berazam .. air mata tak kan keluar lagi dari mata saya niii ! haha . .  keceriaan akan aku cuba tularkan dalam dada dan jiwa inii  . ececeh~ insyaAllah kekal .. hehek~ aku sayang kan persahabatan dan aku such a friendly . tak yah lah takut dengan aku .. aku tak makan orang tapi maakn makanan !! 

rasa-II nya better aku stop disini . . makin bnyak benda yang bengong akan aku taip nanti . huh~ jngan !! bahaya tuhh .. okey , memandangkan nak ambil langkah hati-II ,, aku nak chau lu .. puyhpe  . nitee~