" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





'Atas Nama Cinta' Argghh ~}
Sunday 12 February 2012 | 23:19 | 0Comment




sedia maklum, harini pada 13 Februari 2012 , drama ini telah menggantikan drama bersiri gemersik kalbu. confirm korang tahu kan ? haa ! kenapa aku nok bercerita pasal menda tu pulok ? haisshh~  korang dah kenal para plakon dia? hah~ Shahrizal Jaszle ? erhh~ betul tu, tapi masa kecik lah kita nak ! haa ~ tahu pun ~ semestinya Azzam idola kecil tu ! eleleleh ~ buat tak tahu pulak ! erhh~ saya kan peminat rahsia setia dia ! hahaha~

oleh kerana terlalu obsess dengan azzam menyebabkan satu skolah tahu aku fanatic gile dengan dia . mana taknya, bila bergaduh dengan budak laki, nma azzam yang keluar dari mulut aku , masa aku tengah dok nyanyi seko-II, lagu azzam yang keluar dari mulut aku . bila cikgu bg kerja sekolah, nama-II lelaki dalam latihan tu automatic bertukar mnjadi AZZAM ! cikgu dah naik lali da tegur aku. heee~ bila dengar budak sebut nama azzam, automatic diorang dapat free 'SOUND' dari aku ... erleyhh, sikit jak ! bukan aku sound pedas-II pung .. juz cakap "AZZAM is only MINE ~ U, Get Out!" hehehe~ aku tahulah korang cakap aku perasan . am i care? huht`!!

hissh~ sebenarnya, ada dua perkara aku bengang tentang ceritak ni . why and what ? 
pertama ialah..


HA ! korang tengok tu !! eeee~ azzam berlakon dengan perempuan lain. siap buat aksi yang boleh menambahkan suhu celcius dalam badan aku nierrrhh~ sampai hati .. HAHA ! werrhhh ~ kenapa director ni nak tak panggil aki jerk berlakon dengan azzam nierhh? klau difikirkan balik, aku bukan cantik pun. reda. haha . yang kedua, dah lah aku ni bertudung pastuh kena buat aksi pegang memegang pulak tu . memang bukan aku lah bab-II memegang tu kan , walaupun pegang AZZAM . ! melepas ! hehehe.. 

yang kedua,  argghh~ aku dah lah hari rabu niey nak balik asrama dah.. balik pulak sebulan sekali, werrhh~ sempat cerita nie habis pun aku tak dapat tengok ! juz dpt tengok dua hari jak ! mana tak bengang ~ dari tahun lepas aku tunggu cerita ni keluar .. time-II aku nak balik da baru lah nak tayang ! Ya Allah .. soba yo la ! naseb baek laman 


ni ada, kalau dok sampai bile dok dapat tengok ! tapi tak se'feel tengok kat tv lah kan. tak apalah, asal dapat tengok pun kira bersyukurlah ! hehehe~ takkan nak p serang pengarah tu pulok kan ? tak pasal-II dapat saman free ! haissh! okeylh, sakit hati pulak rasa.. hahah ! -ngade-II aku ni- .. okey, salam allz ~