" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





thinkin' Of U, "E.N.H" =')}
Friday 27 January 2012 | 22:29 | 0Comment


pada hari Sabtu ini bersamaan 28 Januari 2011, aliah zainuddin berani mengaku bahawa dia sedang merindui seorang jejaka. sudah dua tahun menjalinkan persahabatan baru hari ni, aku rindu kau. tak patut kan? 
tapi jujur aku kata aku memang rindu kau. maybe kau dah jauh dari aku. dah lama tak cari pasal kan kan kan ? 

siapa nama budak yang aku rindu tu? eee~ gatal sungguh aku ni rindu dekat budak lelaki kan kan kan? persoalan tentang diri dia siapa. biarlah rahsia. kalau aku bagitahu, aku takut akan dimarahi kerana aku telah mengikat janji dengan dia. bukan setakat aku malah rakan yang lain yang mengenalinya jugak same kan? so, aku harap korang faham. memang dia deactive fb . but, memang tak ar kan kalo tetiba dia baca blog aku , haha~ gatal ? kata lah apa nak kata pung, yang pasti aku rindu dia tak lebih dari rindu kepada seorang sahabat yang memang selalu ada di samping aku walau duka dan duka. -ececeh~ bahagia terasa. 

diaa.... seorang yang digilai di sekolah dan juga seorang yang suka cari gaduh dengan aku . time ggaduh memang suka sekeh kepala aku yang comel ni kan! tahulah aku pendek! nak balas balik nampak sangat aku ni macam gedik, dok terlompat-lompat nak sengkeh kepala dia. hishhh~ aku gedik? ykkzz .. benci dengan perkataan gedik . haha.. rambut? jangan kata lah, macam durian! terpacak sokmo~ aku cabar kau budak, turunkan pacak kau. ! 

setiap kali. dok menung. aku asyik menungkan time kite dok gurau-II . bukan SWEET tapi SYOK sangat! macam-II perkara yang kita buat sama-II . engkau kan hendsem, memang ramai lah gadis-II yang tak puas hati dengan aku sebab rapat dengan kau. apa aku kisah kan kan kan ? haha. sian diorang . kau ingat tak ?

dulu, masa tngah tunggu budak lain datang. aku dok kat benteng, engkau pun ada sama. kononnya nak buat perhitungan dengan aku. okey, fine! walaupun msa tuh memang rimas dengan kau! haish~ sebok je. orng nak carik ketenangan pun tak boleh. tibe-II pokok depan kite bergoyang. yang hairannya, tiada angin tiada ribut. tup-II bergoyang. aku memang kaku aa kan. engkau tarik tangan aku(berlapik okey) and then terus lari. 

Aku dah lah takut. Tuhan jelah tahu perasaan aku masa tu! huhh~ mula-II memang nak marah kau kan sebab berani-II kau peggang tangan anak Din ni. tapi bila difikirkan balik. kira okeylah. kau dah selamatkan aku dari terus kaku disitu. lagipun memang tangan aku berlapik sebab pakai baju lengan panjang. taklaah rasa bersalah sangat. nasib baik masa tu belum matang lagi. hehehe terima kasih. 

masalahnya bukan sekali kau selamatkan aku, lebih dari sekali. lepas dari tu, kita jadi rapat kan. kau selalu sharing-II masalah awek kau dekat aku. tapi satu masalah je yang dari dulu kau tak pernah nak story dekat aku iaitu pasal keluarga kau. yang aku tahu kau just orang KL yang pindah ke Pahang. And semua adik beradik kau semua Cantik-II dan Handsome-II . haha~ bengong. walaupun aku rapat dengan family kau, tapi.. haishh~~ perahsia sungguh kamu.

sekarang aku dah tak dapat nak gaduh-II dengan kau. dah tak dapat nak tengok muka anak mat saleh dah. tak de dah anak mat saleh yang nak sengkeh kepala aku. aku tak dapat nak simpan gambar kau buat kenangan. setiap kali nak ambik gambar kau je mesti kau mengelak kan. setiap kali aku nak mengelak dari kau ambik gambar aku je mesti aku tak dapat mengelak kan. bila aku mengelak kau kata aku sombong lah kau merajuk lah n yg tak boleh blah, kau buat ayat nan muka sedih kau. lemah sungguh aku~. haishh~ mengada betul anak Hairy Zulkarnain nieyh! 

sekarang kau kata kau dah pindah KL balik. bila aku tanya kau, dekat mana? kau kata rahsia. bila tanya sekolah kau, kau diam. pelik benar~ bila aku tanya dekat sepupu kau a.k.a (R.N.A) yang agak rapat juga dengan aku. kau tutup mulut dia.. no telefon kau? memang tak lah kan. first hantar guna no ni, second no lain, third no tu, forth no mane ni? ya Allah. berapa banyak kau ada no? last-II buang je lah. malas save bukan tahu pun kan kau guna no mana yang betul-II. 

lepas dari habis sekolah haritu, kita macam lost contact, tapi tiba-II haritu, kau msg aku kata nak jumpa, rajin kau turun Pahang! okey, haha. excited doe nak lepaskan rindu. bertambah handsome ke bertambah bongok? haha. terkejut gila masa aku tengh minum sorang-II ada orang sengkeh kepala aku dari belakang. memang ta lain tak bukan, engkaulah sapa kagi. pusing belakang, terkejut doe. aku slah orang ke? takut dah ni. tatap muka tu betul-II, kan betul memang kau. 

macam mana tak pelik, kau semakin tinggi dengan kurus. aku dah lah ta tinggi-II. macam adik dengan abang pun ada. muka kau.. hmm,, sumpah tergoda tengok~ betambah putih! pakai sunblock ke bai? haha~ and yang paling buat aku ternganga. kau sahut juga cabaran aku untuk turunkan pacak kau. jadi pulak style justin bieber,. bodohnya aku, tujuan aku nak suruh turunkan pacak tu supaya nampak hodoh sikit, lupa pulak ada style JUstin Bieber sekarang ni. aish~ masa jumpa aku kau bawak (R.N.A) sekali. rancak kita borak.. yang tak boleh blah, ade je aweks-II yang dok menggatai mintak no kau. haha-II lawak-II.  

walaupun dari luaran kau dah berubah. tapi perangai kau tetap tak berubah-ubah! tangan tu tak habis-II sengkeh kepala aku! dua perangai kau yang buatkan aku bangga dapat sahabat macam kau.. 

Kau suka budak kecik~ Rajin kau layan diorang siap bagi gula-II lagi. Ambil hati nampak! 
Kau memang pantang bab-II tinggal kan solat. baek betul! kalau keluar dengan kau, mesti asyik tengok jam je kan, "dah pukul berapa ni? Nasib baik tak masuk waktu lagi" 

tak kan sah kalau setiap kali keluar dengan kau. kau tak sebut perkataan tu. aku dah boleh hafal dah. hehe. orang kenal kau sebagai budak nakal, selalu lepak malam-II ., dua kali seminggu confirm tukar awek, haha~ tapi aku tahu, kau baik..  nasib baik aku tak jadik awek kau, kalau tak. lame dah kau aku cantas!

duduk jauh ni,baru aku tahu.. kau selaluuu ada kalau aku susah.. kalau aku senang lagi lah kau menyebok kan? kaulah sahabat~ kau duduk mana sebenarnya.. persoalan yang tak terjawab-jawab! tanya (R.N.A) a.k.a Raffi.. memang tergagap-gagap dia nak jawab. confim ni semua kau punya pasal kan. haish. ikut suka hati mu lah.. kehidupan mu.. terima kasih sebab sudi jadi sahabat aku.. 

tapi, ada satu dendam yang tak terbalas. kalau aku bertambah tinggi sikit nanti, siap kau, aku sengkeh-II kepala kau! tu pun kalau Allah izinkan aku jumpa kau lagi. insyaAllah. pasal Ciah, iriman salam kau buat dia, dah aku samapaikan. dye jumpa pakwe baru dah.. haha! Uzair kod.. entah~ melepas kau! cariklah awek baru. hahak~ jadilah setia wahai Pak Cik E.N.H ! 


                                             Puhpye~ Dear, E.N.H a.k.a Emeiy.