" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





t0gether, back t0 the past !}
Thursday 19 January 2012 | 18:28 | 0Comment


semalam, terubat sikit rindu aku dekat SK Bukit Cermin. sekolah rendah yang paling berharga buat insan yang bernama Nur'Aliah Binti Zainuddin. Sebenrnya tujuan aku datang bukit Cermin semalam c0z nak lepak dengan budak-II ni. Geng-II kesayangan. tapi really-II hampa aa, juz campur aku, 4 org je yg berkumpul. Aigoo~ yg laen tgh sedap ber-SHOPPING . tapelah, dapt jumpa empat org pun jadik. so, nak buat apa? melepak d0k melepak b0san jugak kan, topik asyik pasal budak encem jerk~ werkk~ hahaha.. s0, weyh m0h aa p sekolah. aku ap agy.. 

                                                                       "SIIPP"

kitorangkan suka adventure, so punyalah bangang perangai ada jalan besar-II ta nak gune, nak jugak daki bukit yang sememangnya agak licin sebab baru lppas hujan. tapi, yang paling bodohnya aku aa, org laen dok pakai selipo aku dok pakai sandal ! mase nak mendaki uwh, ade budak laki djah ime due eko yag selalu carik pasal dgn itorang ni, ad sekali. SEBOK  ! haha,, intan dengan ak dapt naik dulu tapi balkis dengan etot sdng berusaha keras nak naek sbb tak jmpe pemegang.. aku first-II pun, dok tergelincirk jug0k.. tapi, uhh naseb baek lepas. yg budok due eko kat ats tu, dok abeh-II gel0k-II . galok sangat..

da sampai kat ats, teruskan usaha ke sekolah pulak.. dalam perjalanan uwh, adam dengan baik hatinya bagi aku limau ! gong xi fa chai ! aku pung ske gak makan limau ni kan.. yg laen, puah dok ngecek kat aeman, adik humaira. haha. kesian punya kesian. dapat jugaklah diorang, 2 bijik limau kongsi tige. aku sebijik limau sorang je! heheh

.. yeay ! ahirnya arrive jugak kat sekolah! Ya Allah rindu nye kat sekolah aku.. kenapa aku kena tinggalkan sekolah ni.. sayang aku dekat kau sekolah.. berbeza sungguh perasaaan aku dekat sekolah lama dengan baru.. 

seronok,, aku geledah kelas aku,, meja tersusun macam dulu lagi.. dok geledah- dok geledah, baru aku perasaaan. dalm kelas tu juz ad aku dengan balkis jak. mana pergi si intang dengan etot nie? haishh budak due eko ni. keluwo kelas tgok kat bawah rupe-rupenye tgh sedap maen bola jaring dgn budak laki yg sememangnya dtg nak parctise football kat sekolah. bongokk! 

okey, lpas conteng blackboard teryus aku cau turung join dy0wank ! perrh.. cuak sat aku ble tersengkeh kepala aeman. teruss blurrr dye sekejup. haha.. dok maen-II agy, pipi aku pulak berdegung dengan Aeman. bhase ! naseb baek d0k patah gigi aku ! huhh~ sakit doee

asyik degn dye jerk aku jatuh ! aissh ! tongoita bet0yy  a! pastuu stop kejap,, bila aku dok dekat pondok tu, hati aku jadik sayu je.. merintih nak balik dekat situ.. walaupun aku ada cuti lagi seminggu tapi hati aku dah mula berat nak tinggalkan rumah. sedih gila doe !

tak pe lah,, berdoa je la semoga aku dapat bertahan. Amin ! Datuk Bahaman, make me happy please !