" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





me, the successor of J.C and B.L !}
Monday 23 January 2012 | 07:17 | 0Comment


awk dah tidur ke? awal lagi ni.. ha? memang tidur awal. confirm awak anak yang solehah kan kan kan? -apa ke bangang punya soalan kan? kalau dah tidur siapa yang tgh baca belog aku ni? huih~ amit-II haha. aku kan penakut! ok-III. back to the title. 

siapa pulak J.C dengan B.L ni? suka suki je merepek malam-malam ni kan.. haish! haha, sebenarnya, tu singkatan dari Jackie Chan dengan Bruce Lee aa. tiba-II malam ni on tv keluar pulak J.C tgah beraksi. wah! terpegun aku tengok.. biasalah.. dah tengok tu.. mulalah simpan angan-II yang tak menentu ! 

apa yang aku angan-II kan tu? nak jadik bini J.C ke? w0iitt ! taste wa still stabil lagi. hahak~ jeng-III, aku teringin sangat nak jadik macam mereka! maa, macam mana nak kuat macam mereka. aku nak jadik kuat! wung sana wung sini! wa,,, #meleleh air liur. 

dengar cerita, Bruce Lee dah meninggal and Jackie Chan lah pengganti nya.. wehh,, lepas tu korang rasa siapa akan jadi pengganti Jackie Chan.. entah-II ... nanti-II masa korang tgh main lappy, tiba-II dgr orang berita kata macam ni.. 

pada petang tadi, tepat jam 4:30, seorang remaja perempuan telah berjaya menyelamatkan seorang jejaka idaman melaya dari diserang oleh 20 orang samseng yang sangat digeruni. beliau merupakan... Aliah Zainuddin ! yang menghairankan, samseng-II itu telah selamat dihantar ke hospital sakit jiwa. 

hairan bin ajaib betul, dah teruk kena belasah masuk hospital tapi hospital sakit jiwa. macam mana boleh lepas ke situ. kalau jadik betul-II nanti aku cerita eyh.. haha! hmm, dok piki balik, macam mana diorang boleh jadik kuat sampai macam tuh eyh ? diorang minum muntah macam badang ke ? erk~ kalau macam tu, biarlah aku jadi lembik macam ni.

hmmm, aku nak jadik kuat? dok pusing sana dok pusing sini. nak breakdance pun dok pandai.. hampeh! guane ni guane ni guane ni? ajar saya breakdance boleh? tak boleh? tak pelah, setakat ni jelah .. mak pesan jangan kawan dengan orang sombong.. hehe~ k puhpye! salam guys..

Tinggal kenangan :


='(