" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Latent Love}
Wednesday 18 January 2012 | 18:48 | 0Comment


actually, aku ad suke dekat sorang budak ni. tak tahulah suka ke cinta. hehe, aku tak pandai nak bezakan antara suka atau cinta yg pasti aku suka tengok muka dia. yalah, budak handsome sape tak suka kan-III. so, aku just anggap perkara biasa lah kan sebab semua budak perempuan boleh terpegun kan kalau nampak budak lelakki handsome n  aku tak nak masuk dalam dunia percintaan lagi. masih muda buat aku untuk merungkai maksud cinta. ceh-III (cakap je pandai) .

so, i decide to forget about him and study well first. but, semakin aku try semakin mata aku dok tertancap dekat dia. serious, macam mana aku nak buat ni.. malu betul kalau dia tahu yang aku dok selalu pandang dia.. Okey, fine! mulut kata tak nak tapi hati nak sokmo. haha! 

i'm try harder to not look of him anymore but,, bila aku jalan ke situ, mesti keluar muka dia, bila aku jalan ke sana mesti nampak muka dia. senang cerita, masuk pintu ni confirm muka dia yang aku nampak dulu. hadess~ so, what i can do? pandang dia sekilas tapi banyak kali untuk mencari bukti yang dia tgh memerhatikan perempuan lain. nak buat hati aku rasa sakit so, aku boleh katalahkan yang dia dah ada yang lain and i must forget about him.

tak tahulah. bila aku pandang dia sekejap-II pun dia tengah berborak. eh, takkan takde yang menarik perhatian awak. dekat Sekolah Menengah Kebangsaan Datuk Bahaman tu kan ramai budak perempuan yang cun. Teruskan usaha untuk mencarik bukti. Yang pasti aku suka tengok awak buat mata 'kero' awak. Selalu sangat angkat kening sebelah. tahulah handsome. haha 

Masa pengagihan kelas tu, punyalah aku berdoa dalam hati agar aku sekelas dengan dia, tapi hampa. aku masuk kelas pertama and dia kelas ke-dua. harapan untuk aku mendekati kau semakin tipis and dia sekelas dengan budak perempuan yang serious kurang ngam dengan aku. Si Gadis Kening Tebal! Tapi aku tahu, Allah sengaja memisahkan aku dengan dia sebab nak suruh aku tumpukan perhatian masa belajar. Okey! 

Semakin lama semakin aku semakin sedar jodoh aku dengan dia memang tak de! budk handsome dengan si ugly? janganlah berharap. Lagipun, kitorng tak banyak persamaan. and aku mentafsir bahawa muka dia yang selalu muncul tu hanyalah satu kebetulan. Aku sedar, ramai lagi perempuan lain yang layak dengan dia. Insya-Allah, surat permohonan aku untuk ke SBPI dah sampai ke pihak kementerian, kalau Allah izinkan, aku dapat masuk SBPI tu, aku takkan tengok kau dah. dan aku akan cuba untuk lupakan kau. Biarlah cinta aku hanya sekadar cinta terpendam. Puhpye awak, sebelum disakiti, sebelum suka ini lebih mendalam, lebih baik aku berundur.Semoga awak menemui kebahagiaan awak budak kelas 1 Al-FRB.  =')