" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





it's over !}
Sunday 1 January 2012 | 06:06 | 0Comment


i really though u were de one 
it's so hard 4 me t0 walk away 
but i know i can't stay 

Ha ! kalau korang perasaan , ayat dekat atas tu , ayat syape ? bukan ayat aku .. tapi ayat scandal aku ,, ececeh~ scandal ! sebab scandal aku ni ke aku dengan dia telah membawa haluan masing ?  oh no ! tidak sama skali .. walaupun sekarang ni hubungan aku dengan dia macam ni .


tapi kite tetap berkawan kan kan kan ? kan kan je lah ! tak nak kan kan ? nak kne dye ni ! sebenarnya , memang ni pun penghabisan story mory aku nan dye . kitorang ber 'couple' atas dasar CONTRACT je . org selalu kahwin contract kan ? but kali ni aku dan dia couple contract . kita punya sukalah ! OUR COUPLE OUR RULE OUR LAW . lu jangan nak buat chaos ! ala, contract 4 bulan yewp ! kira okeylah kan sebab dapat bertahan . HAHa ! couple atas dasar suka . nothing serious ! come on aa , baru um0 bape n0k serious-II ni , i'm still having my 'Zaman Muda' , ! aku dengan dia sahabat lah , sahabat GELAP ! uissh ! apa tuh , tak sama sekolah tapi sama otak ! dye baik oo , sape dapat dye bertuah doe ! but , aku anggap dye sbg sahabat ! tak lebih darii itu ! kitorang kapel pun gelaran syg aku kaw ap . geli lha , b yunk pa ma pa ma ni,, eheh~ 

aq juz kecewa aa, sbb lepah ni , friendship ni mesti tak seheppy dulue kan kan kan ? dye dah dok Johor , aku dok cini agy , emmm~ dok dapat n0k bwat ap dah aa, bya lah , kalau dah jodoh persahabatan ni lame , maybe kita jumpa-II agy an ? #ayat sedap kan hati . insyaAllah tak lost contact! 

M!*H U ALUUwAy* Y!* ! 
the friendship that begin from u will 4eba permanent !