" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





i'm touching right now}
Friday 13 January 2012 | 23:32 | 0Comment


okay, kali ni kenapa pulak title aku mengisahkan touching-II niey? eyerk~ sejak bile by? ha, ni lah nak story skit. aku sebenarnya, segangster or seganas mane pun, aku ni pon ad hati dn perasaan . naluri perempuan kan kan kan ? sdangkan laki pun boleh terasa ni kan perempuan . okey, apa yg mnyebabkan aku terase ni? syape yg buat? meyh nak kasik PELEMPANG ! uishh. ad berani ka? 

hmm, al kisah nya berbunyi begini, di suatu hari yang indah... cehh~ berfalsafah. okey-II. i'm try to serious. okey, duduk di mana-mana sekolah pun, tahun ni aku akan tetap jadik junior. no one can change it include me except Allah. yeah. i will be 13 foreba in this year, no changing okay? jgn pelikk aa, awk pun same.. umo tok naik-II. 

macam ni, maknanya kalau dah junior, mesti ada senior kan kan kan ? okey, sebenarnya aku yang amat amat teramat terasa dgn sikap senior aku.. sikap di mana tak lekang dari memilih kasih.. 

okey, aku sedar aku ni tak secomel or secantik mana pun. Gadis biasa kan. tapi janganlah layan aku macam aku ni teruk sangat. Okey, i'm admit! mereka baik tapi hmm, baik-II gitu jea, baik sebab tak nak dimarahi oleh guru kerana membuli kan kan kan ? mungkin tak semua org macam tu, and aku tahu ramai lagi yg berperangai  lebih baik dari itu tapi setakat ni, tulah yg aku jumpa.

Diorang akan melebihkan yang cantik atau yang handsome dulu. balik-II org yg sama je kan? org macam aku ni tercongok lah tgok dia melayan budak-II yg cantik and handsome tu.. maybe disebabkan rasa tidak diperlukan, aku rasa rindu dengan kasih syg yg dicurahkan oleh kedua org kakak ku,, menyangi dan menerima aku seadanya. i'm feel very lonely. 

suatu hari masa orientasi tu, ni pasal nak buat malam kebudayaan aa, hampa gila bila akk tu ckp, siapa yng tak berlakon tu tolong buat suara eyh, pohpaleweyh, koy bapok nak berlakon nye.. ad yg dipilih jadik bapak, emak lah penjahat lah, warden lah.. aku dok jadi miming . 

akk tu ckp nak yg muke mcm maxcured cikit, garng sikit. aigoo~ muka aku macm mke budak ke smpai tak boleyh jadik warden.? jadik mak memang tak ar kan. okey, fine! merajuk and then balik rumah terus disebabkan demam olok-II yaitu demam merajuk.. haha!

tak kesah lah kak, asalkan saya ada keluarga and kawan yng sentiasa menyokong saya. itu adalah kekuatan saya! bila dikongsikan cerita ni dg yg laen, rpanya rmai gak yg terasa dgn sikap akak-II ! it's okay, terusan perjuangan anda dengan si comel dan si kacak ! werrk~