" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Terpisah Jua !}
Wednesday 21 December 2011 | 06:00 | 0Comment

Salam ! hai ,, macam mna hari anda ? msti best kan kan kan ? 
hari aku dah tak se best dulu .. aku rindu kan hari yang dlu .. kalau lah aku dilahirkan ada miracle powder eh power .. aku dah putarkan masa ke belakang dah .. aku tak nak jadi dewasa atau remaja ,, aku nak jadi darjah enam sepanjang masa . seronok apa .. dapat jadi gangster kat sekolah .. budak2 dgr je ckp kita kan ? #ehh! terkantoi dah kuat buli bdak .. heee . best ap .. 

dulu ,, kita lah hero kita lah kakak , kitalah abang .. nanti , kitalah tunggul kitalah hamba ,, ah ! takut nak masuk form one .. sebenarnya ,, aku ta nak terpisah dengan kawan2 aku , sayang kan . masa ni cepat sangat berlalu .. cemburu sangat dengan kita agaknya .. yelah .. setiap hari ada je benda bodoh yang kita buat sama-sama ... bila langgar undang2 sekolah .. mulalah kecut perut pas tuh cari back up kan ? kalau tak back up ,, merajokk ! haha .. rindu kenanagan tuh semua ..

lap meja sama2 .. ketuk ketampi sama2 .. sepak sama2 .. semua sama2 .. n yang pling pntiing . gaduh sama2 .. bila aku merajuk ,, kau pujuk .. bila kau merajuk ,, aku tak pujuk2 , ish3 ,, kjam yewk aku ,, tak delah .. kepala aku kan kepala batu .. ego siikit2 .. haha tapi lama2 baik juga .. yalah ,, persahabatan ta boleh dipisahkan ..

apapun ,, dulu pakai baju kurung warna pink kain warna biru tua ,, lagi beberapa mingg jea ,, semua tuh dah bertukar kepada putih dan biru muda ,, tak nak ! ! dah lah sekolah jauh sikit ,, kawan2 tak dok yang dpt sekolah sama pulak ! haishh ! adoii naseb .. pape pun , berserah jelah ,, nak buat mcm mna .. nsib ,, ! :( aku just boleh berharap ,, keajaiban akan datang dan memihak kepada aku . amin ! heeeh :P