" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





tak de perasaan}
Thursday 29 December 2011 | 07:15 | 0Comment




ha, korang semua mesti taw tajuk cerita di atas kan kan kan ? hmm' nmpak ngat PEDA'OH nye kalau kata tak tahu tajuk movie uwh . dekat atas p0n da tertera tajuk dia , lg pun cerita ni dah melonjak naik kot n hampi mengalahkan KL GANGSTER . dah tak berapa gangster dah KL tuh oleh sebab dikalahkan oleh movie OMBAK RINDU . HIHI , ciyan dye .. dia punya penulis pun penulis yang buat cerita LAGENDA BUDAK SETAN tu kan kan kan ? bagus penulis dia , pandai buat cerita sedih-II .

0ke3 , apa kena mengena cerita Tak de perasaan ni dengan Ombak Rindu ni . tak de kena mengena kod .. ha , kalau kau orang nak tahu cerita ni ada kena mengena ke takde jom baca st0ry di bawah .. 

aku dengar banyak sangat desas - desus yang mengatakan cerita OMBAK RINDU ni amat amat yang teramat sedih . memang aku macam percaya lah diorang kata sedih sebab lelaki pun ada meluahkan perkara yang sama . oh yeah ! so , aku very-II excited gila nak tengok .. lagi pun siapa yang tak kenal aaron aziz kan . jejaka idaman malaya , singapura dan juga idaman Dak_Chillerzy .. hehe . 

0key , hari yang ditunggu-tunggukan telah tiba . kini tiba masanya untuk saya menonton Ombak Rindu . Puas tunggu saat-II sedih .. tiba je part sedih .. entah knp air mata aku tak jugak meleleh .. tunggu lg part sedih yang kedua .. time C Harris ni marah sangat dekat Izzah sebab ingat C Izzah ni mengandung . huh , sampai aku sekali terangkat-angkat mase tgok Izzah kena belasah . aku rasa sedih dah masa ni oleh kerana dicampurkan dengan lagu dia , hadoii . tak jugak kuar-II . okeey , maybe part yang ke-3 k0d . smpai part ketige p0wn tak jugak sedih .. macam tak de perasaan je aku tengok .. 

sampai akak aku cakap macam ni : 

"adik, kau tak sedih ke tgok Ombak Rindu tu ? aku rasa sedih kod masa tengok Aaron Aziz menangis ."

0h , kiranya berjaya lah scandal aku ni berlakon .. ptff~ dapat tahu dek bini dia yang aku kata Aaron Aziz ni scandal aku mahu dipancungnya aku . mohin diampun embak ! haha ~ tapi sejak bila aku tak ber'feeling ni . selalunya pantang tengok part sedih-II . mulalah buat banjir .. tapi kali ni tak pulak .. maybe sebab aku mengharapkan ada penyesalan yang besar k0d dekat Harris sebab dah tuduh Izzah macam-II . aku kan suka tengok sedih2 ni .. haha , tapi macam kejam sangat je Aaron Aziz dalam tu , dah tak nak kat Izzah tapi tak nak ceraikan . nak tengok sangat perempuan tu terseksa . aigoo~

bab Lisa Surihani dalam tu sebagai Mila pulak agak menyakitkan hati . haha , dia dalam tu memang baik cuma sifat gedik cikit2 tu yang buat orang meluat nak tengok . nasiib baik dia ada kesedaran yang dia sebenarnya perampas .. apa-II pun , Lisa berlakon menjadilah nak buat orang meluat tengok dia ,, BAGUIH ! 

apa-apa pun aku tahu bukan aku sorang je yang tengok tak menangis , ada suku lagi .. maybe aku memang jenis yang tak berperasaan k0d . walaupin sedikit hairan bin pelik sebab bila aku baca novel-II jenis macam tuh , aku boleh menangis sorang-II , hihi tapi bila tengok betul-II tak nangis pulak .. haiyo~ maybe aku dah dapat pernah rasa k0d feel cerita macam ombak rindu kan kan kan ? 

kepada yang tak tengok lagi tu , korang tak payah susah-II habis duit pergi pawagam , pergi beli je dekat mall-II ada jual 10 hengget satu .. kepada yang malas nak tengok ramai-II lah. mana tahu tak nak orang sedar bin tahu yang kita ni menangis .. HAHA~