" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Selamat Tinggal Awak . .}
Thursday 15 December 2011 | 23:40 | 0Comment

Dulu, awak lah orang pertama yang add saya dekat Facebook. Masa tu, semua poyo-poyo je gambar. Awak cakap awak nak kenal dengan saya sedangkan masa tu saya tengah frust tahap kritikal sebab ditinggalkan . tapi awak tak pernah jemu pujuk saya untuk berkawan dengan awak . melihat ketulusan hati awak untuk berkawan dengan saya , saya terima awak menjadi kawan saya. awak selalu buat saya gembira , tergelak seorang-seorang macam orang gila . awak tak pernah biarkan saya rasa sedih . bab kata orang, awak memang ambil berat terhadap diri saya . sejak dari hari tu, kita berkawan baik. kita selalu kongsi cerita bersama tatkala susah dan senang . saya senang sangat sebab awak jadi kawan saya. awak dah buat saya jatuh cinta dekat awak tapi saya rahsiakan sebab saya tak nak bagi tahu. lepas tu awak ajak saya jumpa . kebetulan duduk dalam satu negeri . senang nak cari . :) saya suka sangat . awak kata awak tak handsome . tapi apa saya kisah . 

saya tunggu awak dekat tempat yang dijanjikan . tiba-tiba awak tegur saya dari belakang. Saya ingat lagi, awak pernah kata yang awk tak handsome dulu . tapi bagi saya awak handsome sangat . vibrate sekejap hati saya lepas tengok awak . tapi saya cover je sebab tak nak bagi awak perasan . kita berbual sama-sama . macam biasa, saya akan gelak bila bersama awak . time tu jugak awak minta couple . saya suka sangat . saya terus terima awak . saya rasa sayalah orang yang paling bertuah sebab dikurniakan awak . kita janji yang kita akan Sentiasa Bersama . :)

Tapi dua hari lepas tu , awak macam dah lain sangat. awak selalu marah-marah saya. ada je perkara yang tak kena dengan saya tapi saya sabar je. sebab saya betul-betul sayangkan awak . tetapi , makin lama saya makin tak boleh tahan dengan sikap awak . sebab saya marah sangat dekat awak saya terus unfriend awak dekat Facebook . puas saya tunggu awak add saya balik tapi hampa jawapannya . saya tahu saya telah membuat langakah yang salah jadi saya add awak semula . tapii . awk tak juga approve2 saya . 

saya try tanya abang awak mana awak pergi dia kata awak geli dengan saya . kenapa dengan saya wak samapi awak kata awak geli dengan saya . teruk sangat ke sya ni . saya try call awk buat kali ke 114 , baru awak angkat tapi.... "maafkan saya, ni siapa? tolong jangan ganggu pakwe saya lagi ya. sekarang ni, no ni no saya, pakwe saya dah bagi kat saya" dahah perempuan yang jawab . 

tak apalah . awak pun dah suruh saya tinggalkan awak . nampak sangat awk benci saya . saya redha . tapi saya nak awak tahu , saya sayangkan awak walaupun awak tak sayangkan saya . berbahagialah awk dengn si dia . satu malam tu, saya dah tak tentu arah , so saya bawa motor saya untuk tenangkan fikiran sekaligus melupakan awak . nak dekat dengan simpang tu saya nampak ada motor terbaring. saya mulanya takut juga nak tengok motor tu . tapi saya macam  familiar je dgn no plate motor tuh. ya, memang benar. tu no pplate motor awak . 

dengan berani saya datang kat awak untuk selamatkan awak . awak pegang tangan saya . mungkin kerana awak sakit sangat . nasib baik tak terlampau teruk . saya tinggalkan awak sekejap dengan motor saya untuk pergi minta tolong . saya toleh ke belakang . saya tengok ada lori laju menuju ke arah awak. saya terus berlari dekat awak dan tolak awak ke tepi . 

akhirnya saya yang jadi mangsa . awak terus mengensot ke arah saya . awak letak kepala saya dekat atas riba awak . kenapa bnyak sangat darah keluar dari mulut saya ni wak . kenpa banyak sangat darah dekat saya ni . ehh , kenapa awak menangis . kkk..kan awak memang nak saya tinggalkan awak . baiklah . saya nak pegi jauh dari awak dah ni . berbahagialah awak dengan dia . awak ajal saya dah semakin dekat ni. Selamat Tinggal Sayang !

Sumber : 


Sekian . aku suka sangat dengan cerita ni . nangis aku sorang2 baca cerita ni . aku harap perkara macam ni takkan jadi dekat hubungan aku dengan si dia . Amin ~