" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





"Pengacau"}
Saturday, 24 December 2011 | 07:46 | 0Comment


korang tahu tak , sekarang nikan ,, aku ramai Pengacau ... ramai sangat orang nak kacau aku .. bukan dapat faedah pun . blik2 dok habiskan kredit ..  asyik2 call .. asyik2 msg .. kalau aku rajin ,, aku layan lah .. kalau malas ? hah ! padan muka kau .. tulah .. suka sngat kacau org .. dlm sehari kadng2 smpai 5 ke atas n0 org yg tak dikenali mengganggu aku ..

yang tak boleh blahnye ,, bila dah Call . senyap .. aku jerk yg terkial2 h0i hai .. last2 tutup ter0s .. terg0de dgr suara aku yang menggodakan ni erh ..  ?

ada pulak .., bagii mesej .. bila aku tanya sape .. bukan reti nak mengaku diri sendiri .. b0san k0d layan org macm tuh .. 

tapi dalam satu hari tu kan .. aku ad dpt msg dri n0 yg plik taw .. smpai sekrng aku simpan n0 tu .. ta taw lah tuan dye tersalah hntar ke apa .. tapi .. blank pulak .. dah hantar mesej tp mesej k0song ..  bagus bukan ?
kau orang nak taw ap nombor dye ..

ni nombornye -----> +60149610C21 

nampak tak perkataan 'C' yg terselit diantara tgh2 nombor tue ,, pelik tak ?

masa aku received tu aku agk terkejut bila bace dye punye no .. jadik takut plak nak pgang handset tu .. tp buat bodoh je lah lepas tu .. almaklumlah .. mse tu kan tgh kecoh org indon mandrem2 lah .. no merah pnjang jgn angktlah .. tu yg cuak sekejap .. 

tapi .. alhamdulillah .. nothing happen .. =) 

ada sikit PEMBETULAN .. 

suare aku tak merdu pungg ~ heeee