" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Mimpi = Mainan Tidur}
Sunday 18 December 2011 | 00:10 | 0Comment

aku mengalami banyak mimpi . ade yang happy , fantastic , sediyh and yang tak boleh digambarkan mimpi ngeri ! mimpi ngeri selalu membuatkan aku yang selalu bangun nak hampir petang ni tetibe bangun sebelum ayam berkokok ! haishh ! selalu macam ni lah . !


selalu sangat tengok jam lepas bangun tidur . kalau tak dulu , tak payah tengok jam . tengok luar tingkap je , dah tahu hari dah petang . hehe ! tapi dalam banyak mimpi ni . ada satu mimpi ni yang aku takut sangat . dulu aku ada sekali mimpi buruk ni .. masa tu aku takut sangat-sangat ! sebabkan mimpi tu aku takut nak keluar rumah . bila keluar rumah je , aku ingat mimpi tu . yang lebih dahsyat , semalam pun aku mimpi yang sama . entahlah , aku rasa tuhan nak bagi petunjuk dekat aku supaya cepat-cepat bertaubat . aku akui , aku ni manusia yang lalai .. solat subuh selalu pukul 6:30 . emak kejut pukul 6 bangun pukul 6:30 . bagus tak .. apapun aku selalu cuba untuk berubah kepada yang lebih baik . kau orang sendiri tahu kan , TIADA MANUSIA YANG SEMPURNA dalam dunia ni . so aware be4 late ! 

tapi kan kalau aku dapat mimpi bez pulak memang macam nilah . . 


tidurr sampai ke petang . emak kejut ke  . tak kejut sama je .. no feeling ! tak geti nak bangun ! kalau difikirkan, lebih bagus dapat mimpi buruk kan ,, senang nak bangun solat ! tapi ,, aku tak sanggup ! boleh mati sebab ketakutang ketakutan je aku dekat situ . berkata pasal mimpi best kan . haiishh ! aku kalau nak kata mimpi bez mimpi pasal laki handsome ah ! tu je yang best bg aku . #GATAL! haha  . tak de lah . sepanjang aku mimpi yang best2 ni kan .. mimpi malam tadi je yang agak pelik . selalunya kalau aku mimpi , aku akan ingat watak hero yang jadi hero dalam mimpi aku tu . tak taw kenapa , aku susah sangat nak ingat wajah hero tu . lagipun tak berapa jelas . puas aku nak ingat balik . yang pasti . aku rasa selesa sangat masa berada dalam dakapan dia . #CEHH ! . . Romantik sioot ! aku masih rasa lagi jenis kain baju dia .. mungkin jodoh aku nanti suka pakai baju jenis kaiin yang ada dalam mimpi aku tu kot . Betul lah orang kata ,, nak mimpi indah ni, bacalah doa dan banyakkan selawat sebelum tidur . confirm dapat mimpi bezz ! haha  . 

MORAL : so , pandai-pandailah baca ayat kursi dan tiga Qul sebelum tidur serta berselawat sehingga tertidur .                renung-renungkan , dan selamat beramal ! chaiyo2 ~