" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





the Guest}
Tuesday 27 December 2011 | 04:46 | 0Comment


semalam kan kan kan ,,. rumah aku telah didatangi oleh sebuah keluarga dari Melaka menginap satu malam .. actually , Uncle J tu kawan ayah aku masa ayah aku menatap dekat seremban dulu .. Uncle J dtg bersama isteri tersayang n dua orang intan payung . seorang perempuan and sorang laki . si perempuan cantik boleh tahan . dan si laki .. ? huh ! hands0me ! haha .. aku kan pantang nampak laki handsome .. werrk~ 

okey2 .. ni baru kali ke berapa orang yang tak pernah aku lihat atau lebih jelas yang aku tak kenal duduk tidur rumah aku .. (jarang2) so the situation is very awkward ! haha .. aku ni kan pemalu .. eyh? pemalu ke ? pemalu kot .. macam tak percaya pulak aku ni pemalu .. haha ..! lebih baik pemalu daripada tak malu kan ? hihook~

masa diorang sampai mula2 tu .. aku tak pandang sangat pun muka anak nya yang lelaki .. #malu .. haha .. juz terperasan sikit sebab dia berpaling kat arah aku and akak aku masa nak salam mama and kakaknya and then terus pecut masuk bilik .. aku ingat anak nya yang lelaki tu dah macam f0rm 4 ke ,, 19 ta0n ke mana lah tahu kan . tak selidik pulak .. sebab sekali pandang tinggi .. (memang tinggi pun) .. rupa-rupanya baru f0rm 2 ,, eh2 ad chan lah kan ? hehe .. bayak lah ada chan ,, aku kan setia .. setia lah sangat . haha tak delah .. aku ni tak adelah sampai pandang sangat lelaki handsome nii .. 

mula2 aku ingat diorang sombong ,, tidak rupanya .. Uncle J tu ,, wah sporting gila ! otak dia sekepala dengan otak ayah aku .. time makan durian sempat lagi dia melawak .. aha ! seronok makan durian sama-2 .. aku kan hantu durian .. eyh2 salah .. aku manusia .. bukan hantu ! masa makan durian tu, aunty and her daughter keluar round2 mentakab .. anak lelaki dia khusyuk tengok tv dalam rumah , gelak sorang2 .. so ,, ta ramai lah sangat an ,, tu yang aku melantak sampai tak ingat dunia .. seronok sangat .. haha ..

aku kan pemalu ? so , aku tak tegur pun anak lelaki dia .. akak aku yang tengah je terlebih ramah .. aku tahu yang budak laki tu ad gigi taring and lesung pipit pun dari akak aku ,, haha ! tongoi kan aku ? yes , i am ! wah , lesung pipit .. bersyukur ke hadrat ilahi sebab aku tak tengok muka budak laki tu masa senyum .. boleh pengsan aku kat situ je sebab tergoda .. acececeh ! gatai ! haha .. ala , bukan selalu ..

okay fine ! bab yang ni aku tak berapa setuju sangat . ! mak aku kata ..

 "adik, budak laki tu bagus, rajin . tadi lepas makan dia tolong kutip semua pinggan pinggan pas tu basuh. kalau adik macam tu kan bagus" ..

aigoo. aku pun kena banding ka ? haiyaa ! tapi memang lah , aku kan sengal . lepas makan juz tahu basuh pinggan aku sendiri .. hahak! (anak yang hampeh) .. okey lah tu daripada tak tahu basuh terus .. yelah .. budak laki tu bagus ,, aku nii............... lagi bagus ..haha (kononlah) .. 

okey2 .. keesokannya mereka pulang .. pagi2 lagi .. aku tak sempat nak salam sebab keterbabasan tidur .. haha .. so , very disappointed lah tak dapat tengok muka anak lelaki dia tu betul2 .. masa tengok tv sama2 pun aku bukan reti berpaling kat muka budak tu ,, mata aku tak lekang dari tv . malu sangat ! haha .. it's okay .. kalau ada jodoh jumpa lagi #ayat nak sedapkan hati ,, haha .. gurau je .. tak pe ,, rela .. werrk~

But ,, That family is okay !